towary konsumpcyjne

Halloweenowy FUN z Chupa Chups

Coraz większymi krokami zbliża się sezon Halloween, którego popularność z roku na rok wzrasta także w Polsce, szczególnie w gronie nastolatków. Święto strachów i duchów ma też wiele wspólnego ze słodyczami, a zwyczaj zbierania ulubionych łakoci pod hasłem „Cukierek albo Psikus” jest już powszechnie znany również w Polsce. Idealną propozycję poczęstunku dla najmłodszych oferuje marka Chupa Chups, której przewodnie hasło „Forever FUN” doskonale łączy się z ideą halloweenowej zabawy.

Obchodzone 31 października Halloween to dla najmłodszych konsumentów okazja do wspólnej rozrywki, a zarazem powód do wykazania się kreatywnością. Tworzenie tematycznych kostiumów i masek, czy dekorowanie domu dyniowymi lampionami, to tylko niektóre z aktywności uwielbianych przez dzieci i młodzież celebrującą „straszne  święto”. Oczywiście, kluczowym elementem Halloween są jeszcze słodycze. Główną tradycją związaną z tym dniem jest „Cukierek albo Psikus” –  hasło, które towarzyszy najmłodszym, gdy odwiedzają domy sąsiadów i zbierają słodkie łakocie.

Strasznie dobra zabawa

W trend halloweenowej zabawy, podczas której królują uwielbiane przez dzieci smakołyki, idealnie wpisuje się marka Chupa Chups z różnorodną ofertą lizaków, żelek, gum balonowych i cukierków do żucia, będących atrakcyjnym urozmaiceniem  święta strachów.

– Halloween nieodłącznie wiąże się ze słodyczami, a marka Chupa Chups ze swoim asortymentem i hasłem „Forever Fun” jest idealną odpowiedzią na „Cukierek albo Psikus”. Wśród naszych produktów na specjalną uwagę zasługuję lizak 3D w kształcie Czaszki, który od kilku lat jest głównym bohaterem działań marketingowych w tym „strasznym” okresie – mówi Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.

kontakt dla mediów
PR Account Executive, Biuro prasowe Perfetti Van Melle Polska
Emilia Potocka

e.potocka@synertime.pl

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii towary konsumpcyjne

kontakt dla mediów
PR Account Executive, Biuro prasowe Perfetti Van Melle Polska
Emilia Potocka

e.potocka@synertime.pl

informacje o firmie