nowe produkty/usługi handel

MAKRO Polska z „zielonym” stoiskiem na Kongresie Szefów Kuchni

12 października, po roku przerwy ponownie odbył się w Warszawie Kongres Szefów Kuchni. Na jednym z najważniejszych spotkań polskiej gastronomii MAKRO Polska zaprezentowało m.in. innowacyjne „zielone” stoisko.

 

Tradycją stało się, że najlepsi polscy kucharze spotykają się na Kongresie Szefów Kuchni. Misją tego wydarzenia jest przekazywanie wiedzy o trendach i innowacjach w kuchni, ale przede wszystkim wspieranie branży gastronomicznej. Tegoroczna edycja Kongresu, odbywająca się po rocznej przerwie, miała zatem szczególny wymiar – powstająca po lockdownie gastronomia z radością powitała powrót formuły kongresowego spotkania w „realu”. Uczestnikiem wydarzenia było także MAKRO Polska.

 

– Branża HoReCa to nasz ważny klient, ale także biznesowy partner – mówi Katarzyna Wąsowicz,  Menedżer ds. klientów HoReCa  w MAKRO Polska. – Dlatego w okresie lockdownu gastronomii opracowaliśmy szeroki zestaw narzędzi pomagających przetrwać lokalom trudny czas, a teraz cieszymy się, że możemy naszą ofertę pokazać na żywo czołowym szefom kuchni.

 

MAKRO Polska aktywne było zarówno na kongresowej scenie, jak i w części wystawienniczej. Szefowie kuchni Akademii Inspiracji MAKRO znaleźli się wśród prelegentów Kongresu. Dariusz Kucharski w prezentacji „Kuchnia rodzinna w bistro wydaniu – dania podparte wspomnieniami jako umocnienie koncepcji restauracji” mówił o tym, jak mądrze podążać za trendami, ale równocześnie zachować unikatowość i nie stać się takim, jak wszyscy. Z kolei Rafał Zaręba w prelekcji o nieco prowokacyjnym tytule „Odejdź od założenia, że każdy szef kuchni musi być kreatywny- nie musi!” przekonywał, że stawianie na solidność, obowiązkowość i szacunek dla kulinarnej tradycji to skuteczna metoda budowania oferty lokalu i wizerunku jego szefa kuchni.

 

Uwagę przyciągało stoisko wystawiennicze MAKRO, zbudowane zgodnie z zasadami „zielonej rewolucji”, które stało się centrum pokazów kulinarnych i baristycznych, degustacji oraz wiedzy o innowacjach w gastronomii. 90% z materiałów, z których powstało stoisko, zostanie ponownie wykorzystanych w procesie recyklingu.

 

Trzeba wspomnieć, iż w tym roku termin Kongresu Szefów Kuchni zbiegł się z ważnym dla MAKRO świętem. Dzień Własnego Biznesu, obchodzony właśnie 12 października  to okazja do tego, aby szczególnie podziękować przedsiębiorcom i życzyć wielu sukcesów na przyszłość. Bo wspólny biznes, to wspólna radość!

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl