styl życia turystyka/wypoczynek

Zdrowo, ekologicznie i dokładnie tak jak lubisz! Kreatywne śniadania w hotelach Campanile

14.10.2021 | Louvre Hotels

Czy to w podróży służbowej, czy podczas urlopu – pożywne śniadanie okraszone nutą dobrej zabawy to prosta recepta na to, by z uśmiechem wkroczyć w dzień pełen zawodowych wyzwań lub turystycznych wrażeń. Od 1 października polskie hotele Campanile oferują swoim gościom nowy sposób na radosny poranek, zamieniając standardowy bufet śniadaniowy w pyszną przygodę w stylu DIY.

Śniadanie DIY (ang. do it yourself, czyli – zrób to sam) to nowy koncept kulinarny dostępny już od października w polskich hotelach należącej do Louvre Hotels Group marki Campanile, której filozofia opiera się na twórczym podejściu do gościnności. Każdego poranka obok śniadaniowej klasyki na gości czekają zupełnie nowe propozycje, a wszystko zaaranżowane w innowacyjny sposób pozwalający na swobodne skomponowanie posiłku wedle indywidualnych upodobań.

Bufet gorący puszcza więc oko do tradycji, rozgrzewając kubki smakowe złocistą jajecznicą z zielonym szczypiorem w towarzystwie kiełbasek, parówek i naleśników, które tylko czekają, by uzupełnić je słodkim lub wytrawnym dodatkiem. Tych nie trzeba daleko szukać, wystarczy ruszyć za aromatem świeżych ziół i pieczywa, który prowadzi wprost do hotelowego ogrodu obfitości pełnego sezonowych warzyw i owoców, wędlin, nabiału oraz uroczych słoiczków skrywających chrupiące niespodzianki w postaci kiszonek i pikli. Stąd niedaleko już do baru jogurtowego i strefy płatków śniadaniowych, gdzie na miłośników zdrowych opcji czeka wybór produktów bio, w tym dżemy i miody, oraz bogaty asortyment płatków zbożowych. Nikt przy tym nie dozna zawodu, bo oprócz kanek mleka krowiego i szklanic jogurtu do gości uśmiechają się z daleka karafki z opcjami roślinnymi – napojami z soi, owsa, migdałów, ryżu czy kokosa.

– Projektując nowy koncept śniadaniowy dla polskich hoteli Campanile, chcieliśmy z jednej strony stworzyć dla naszych gości przestrzeń pełną swobody i wyboru. Nie zapomnieliśmy o klasyce, ale zadbaliśmy też o uzupełnienie oferty o zdrowe i zbilansowane opcje. Z drugiej strony zależało nam na tym, by śniadania w Campanile stały się dla naszych gości częścią zrównoważonego pobytu w naszych hotelach. Dlatego ograniczyliśmy korzystanie z nieekologicznych materiałów. Zamiast kojarzonych z hotelowymi śniadaniami jednoporcjowych produktów w pojemniczkach z plastiku w naszym bufecie królują szklane naczynia, takie jak karafki, szklanki i kieliszki, dzięki którym znacznie ograniczaliśmy ilość produkowanych odpadów – mówi Natalia Kukowska, Dyrektor Regionu Zachodniego Louvre Hotels Group oraz hotelu Campanile Bydgoszcz.

A co z tymi, którzy o poranku zwykle poprzestają na kawie lub herbacie albo po prostu nie mają czasu na wielkie ucztowanie? – Z myślą o nich przygotowaliśmy witaminową tęczę warzywnych shotów z buraka, marchewki czy szpinaku, dzięki którym szybko zapewnią sobie dawkę zdrowej energii na dobry początek dnia – dodaje Natalia Kukowska.

 

O Campanile

Campanile to wiodąca marka Louvre Hotels Group z segmentu midscale. Założona w 1976 roku we Francji jako rodzinny biznes, dziś jest prawdziwie globalnym brandem, który dba o dobre chwile gości w 14 krajach na 3 kontynentach. Hotele Campanile zaprojektowano z myślą o czymś więcej niż tylko noclegu. Tutaj radość z podróży jest na wyciągnięcie ręki – w doskonałym stosunku jakości do ceny. W Polsce marka dysponuje 10 obiektami w 9 miastach.

kontakt dla mediów
Kamil Wasiak
PR & Marketing Manager, Agencja Softbox Group
Kamil Wasiak

kamil.wasiak@softboxgroup.pl

tel: 605 563 770

informacje o firmie

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1500 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144

załączniki

kontakt dla mediów
Kamil Wasiak
PR & Marketing Manager, Agencja Softbox Group
Kamil Wasiak

kamil.wasiak@softboxgroup.pl

tel: 605 563 770

informacje o firmie

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1500 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144