media/marketing/reklama

Anna Lewandowska ambasadorką marki Oral-B

20.09.2021 | Oral-B

Warszawa, 20 września 2021 r. – Marka Oral-B wprowadza na rynek polski swój najbardziej rewolucyjny produkt, wykorzystujący przełomową technologię magnetyczną. Ambasadorką marki Oral-B została Anna Lewandowska.

Oral-B iO™ to zupełnie nowe doświadczenie w szczotkowaniu zębów i wyjątkowa czystość. Najnowsza szczoteczka Oral-B wykorzystuje rewolucyjną technologię magnetyczną i mikrowibracje, dzięki którym mycie zębów jest delikatne, niezwykle skuteczne, a zarazem przyjemne.  Oral-B iO to wynik aż 6 lat badań z udziałem najlepszych specjalistów Oral-B i 250 zgłoszonych patentów, to innowacyjna technologia, która mieści się w dłoni.

Uśmiech to najlepszy sposób na porozumienie z drugim człowiekiem. Kiedy się uśmiechamy wysyłamy innym dobrą energię, a to sprzyja budowaniu fajnych relacji i dobrej współpracy. Poza tym uśmiech pomaga też zredukować napięcie w stresujących sytuacjach, czyli wpływa korzystnie na nasze zdrowie. Warto to podkreślać, a także to, że właśnie na zdrowie całego naszego organizmu – i oczywiście na biel i wygląd zębów – ma wpływ odpowiednia higiena jamy ustnej. Oral-B iO to zupełnie nowy wymiar dbania o zęby. Ta innowacyjna szczoteczka została stworzona przez ekpsertów Oral-B, do których mam pełne zaufanie – mówi Anna Lewandowska.

Przeprowadzone badania kliniczne potwierdziły przewagę technologii magnetycznej iO nad innymi dostępnymi na rynku szczoteczkami do zębów. iO usuwa do 6 razy więcej płytki bakteryjnej wzdłuż linii dziąseł w porównaniu ze zwykłą szczoteczką manualną.

Trenerka wzięła także udział w polskiej premierze szczoteczki Oral-B iO™. Spotkanie będzie można obejrzeć na kanale YouTube marki Oral-B Polska już 26. września 2021 r. o godzinie 19:30. Zwieńczy je pokaz dronów nad warszawską Wisłą.

kontakt dla mediów
Sylwia Dybka
Senior Account Executive, MSL
Sylwia Dybka

sylwia.dybka@mslgroup.com

informacje o firmie

O Oral-B

Oral-B to światowy lider na rynku szczoteczek do zębów o wartości ponad 5 mld dolarów. Produkty marki należącej do firmy Procter & Gamble obejmują manualne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, irygatory do płukania jamy ustnej i produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, w tym nici dentystyczne.

O Procter & Gamble

P&G posiada szerokie portfolio wiodących i cieszących się dużym zaufaniem marek, które oferują konsumentom na całym świecie wysokiej jakości produkty, między innymi: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Vicks® i Whisper®. Firma P&G działa w około 70 krajach na całym świecie. Odwiedź stronę http://www.pg.com/, aby uzyskać najnowsze wiadomości i informacje o firmie P&G i jej markach.

załączniki

kontakt dla mediów
Sylwia Dybka
Senior Account Executive, MSL
Sylwia Dybka

sylwia.dybka@mslgroup.com

informacje o firmie

O Oral-B

Oral-B to światowy lider na rynku szczoteczek do zębów o wartości ponad 5 mld dolarów. Produkty marki należącej do firmy Procter & Gamble obejmują manualne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, irygatory do płukania jamy ustnej i produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, w tym nici dentystyczne.

O Procter & Gamble

P&G posiada szerokie portfolio wiodących i cieszących się dużym zaufaniem marek, które oferują konsumentom na całym świecie wysokiej jakości produkty, między innymi: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Vicks® i Whisper®. Firma P&G działa w około 70 krajach na całym świecie. Odwiedź stronę http://www.pg.com/, aby uzyskać najnowsze wiadomości i informacje o firmie P&G i jej markach.