nowe produkty/usługi handel

Carrefour rozszerzył usługę Carrefour Drive o ponad 50 punktów odbioru

13.09.2021 | Carrefour Polska

Carrefour dynamicznie rozwija usługę Carrefour Drive – wygodny sposób odbioru zamówień z e-sklepu carrefour.pl prosto do samochodu. Od września klienci mogą skorzystać już z ponad 50 punktów Carrefour Drive zlokalizowanych przy sklepach sieci w całej Polsce. Ekspansja w obszarze e-grocery jest kolejnym przejawem wdrożonej przez Carrefour strategii omnikanałowości.

Carrefour Drive to praktyczna opcja odbioru internetowych zakupów spożywczych, która przygotowana została z myślą o zmotoryzowanych klientach. W ramach usługi zamówienie odbiera się, podjeżdżając samochodem do specjalnie oznaczonych punktów Carrefour Drive przy hiper- i supermarketach sieci. Złożone na carrefour.pl zamówienie kompletowane jest wcześniej przez pracownika sklepu, a następnie dostarczone wprost do bagażnika. Dzięki temu zakupy w Carrefour Drive można odebrać nawet bez wychodzenia z samochodu. W razie jakichkolwiek pytań klienci mogą skontaktować się z osobą realizującą zamówienie - we wszystkich punktach odbioru zamontowano tablice z odpowiednim numerem kontaktowym.

– Na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby i komfort konsumentów. Dlatego w obszarze e-grocery konsekwentnie pracujemy zarówno nad rozwojem oferty naszego sklepu online i zwiększaniem jego zasięgu, jak również rozszerzamy paletę możliwości dostaw i odbiorów zakupów – mówi Marcin Bojarski, Dyrektor E-commerce Carrefour Polska. – Cały czas pracujemy nad otwarciem nowych punktów odbioru Carrefour Drive, aby jeszcze jesienią do dyspozycji naszych zmotoryzowanych klientów było co najmniej 60 punktów Drive w całym kraju.  

W dużych i małych miastach

Dotychczas z Carrefour Drive korzystać mogli przede wszystkim mieszkańcy Warszawy oraz Gdańska. Od maja bieżącego roku usługa została uruchomiona w kolejnych miastach wojewódzkich: Krakowie, Łodzi, Bydgoszczy, Zielonej Góra, Wrocławiu, Białymstoku oraz Lublinie. Z usługi mogą jednak skorzystać również mieszkańcy mniejszych miast, takich jak m.in. Biała Podlaska, Jaworzno, Wołomin, Puławy, Radom, Zamość, Rybnik, Tczew, Radomsko, Dębica, Kalisz, Kraśnik, Krosno, Legionów, Nowy Dwór Mazowiecki, Nowy Sącz, Olkusz czy Zgorzelec.

W celu skorzystania z  punktu Carrefour Drive należy złożyć zamówienie na stronie carrefour.pl, w części „sposób dostawy” zaznaczyć opcję „Podjedź i odbierz Drive”, a następnie wybrać odpowiedni sklep oraz preferowany termin odbioru. Płatności za zakupy można dokonać od razu online – przelewem lub blikiem.

Mapę ze wszystkimi dostępnymi punktami Carrefour Drive można znaleźć na stronie www.carrefour.pl/rezerwacja-terminu-dostawy po kliknięciu w opcję „Podjedź i odbierz Drive”.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.