internet media/marketing/reklama

Nowa, promocyjna oferta internetu stacjonarnego bez zobowiązań od Play już za 35 złotych miesięcznie! Najtańsza oferta na rynku!

16.08.2021 | Play
  • Najtańsza opcja na rynku już od 35 złotych miesięcznie
  • Elastyczna oferta bez długoterminowej umowy
  • Trzy warianty do wyboru w zależności od potrzeb
  • Szybkie i stabilne połączenie bez limitu danych

Nowa oferta internetu stacjonarnego dla wszystkich

Od dzisiaj Play proponuje wyjątkową, promocyjną ofertę dla wszystkich, którzy poszukują najtańszej oferty internetu stacjonarnego. Atrakcyjną cenę mogą uzyskać zarówno obecni klienci Play, jak i osoby, które jeszcze nie korzystają z usług operatora.

Klient sam decyduje, ile trwa umowa i ile danych wykorzysta

Operator proponuje przy tym umowę na czas nieokreślony, która zapewnia swobodę i brak długoterminowego kontraktu. Klient może  z niej zrezygnować w dowolnym momencie, bez dodatkowych opłat. Co więcej, internet stacjonarny w Play to szybkie i stabilne połączenie bez limitu danych, dzięki czemu klienci zyskują komfort korzystania z sieci.

Nowe, niższe ceny z możliwością wyboru najlepszej opcji

Oferta internetu stacjonarnego od Play dostępna jest w trzech wariantach, w zależności od wymagań i preferencji użytkowników. Pozwala to wybrać opcję, która najlepiej odpowie na indywidualne potrzeby klientów.

  • Pakiet 150 Mb/s pozwalający w pełni swobodnie pobierać pliki, przeglądać pocztę czy media społecznościowe, wszystko to w promocyjnej cenie 35 złotych.
  • Pakiet 300 Mb/s będący idealnym rozwiązaniem podczas nauki online i pracy zdalnej oraz dla tych, którzy jednocześnie korzystają z sieci przy użyciu wielu urządzeń. W nowej ofercie dostępny już za 45 złotych.
  • Pakiet 600 Mb/s to opcja dla osób wymagających, świetnie sprawdzi się podczas gier online, oglądania filmów 4K oraz ściągania dużych plików. Już za jedyne 55 złotych miesięcznie.

Prosta i szybka instalacja oraz nowoczesny router za 0 zł

Operator zapewnia wygodną i szybką instalację usługi w wybranym przez klienta terminie. Internet zostanie podłączony przez profesjonalnego montera, który skonfiguruje usługę. Podczas montażu klient otrzymuje nowoczesny router zapewniający szybkie i stabilne połączenie dla wszystkich urządzeń korzystających z domowej sieci.

Warto się pospieszyć, gdyż promocja jest limitowana i trwa tylko do końca października, a jej szczegóły dostępne są na stronie play.pl, w salonach operatora oraz pod numerem 790 500 500.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.