sport

Wyjazdowy strój Olympique de Marseille na sezon 2021/2022

14.07.2021 | Puma

Warszawa, 14 lipca 2021r. - PUMA i Olympique de Marseille zaprezentowały nowe stroje wyjazdowe na sezon 2021/22, inspirowane fundacją OM. 

Na koszulce wyjazdowej „Les Phocéens” dominują odcienie koloru niebieskiego, które odzwierciedlają różne oblicza Marsylii. Koszulka ma nowoczesny design oraz specjalne logo 'M' zaprojektowane w hołdzie Marsylii i Fundacji OM. Logo znajduje się z tyłu koszulki, a każdy z czterech pasków reprezentuje jeden z fundamentów fundacji. Koszulkę uzupełniają granatowe spodenki i getry.

Olympique de Marseille jest integralną częścią społeczności i codziennego życia ludzi w mieście. Razem z klubem, PUMA wspierała różne projekty poświęcone m.in. szpitalom, dzieciom i amatorskim drużynom. Klub z Marsylii jest dumny z tego, że daje coś od siebie, a zobowiązanie to nabrało kształtu wraz z utworzeniem fundacji OM, która umożliwia klubowi inwestowanie w edukację, zatrudnienie, przedsiębiorczość, sport i kulturę.

Marseille in the blood, and by the blood

W ramach inauguracji, PUMA i Olympique de Marseille złożyły hołd fundacji OM, angażując w kampanię młodzież z Marsylii. "Marseille in the blood, and by the blood" jest pierwszą kampanią wymyśloną i zaprojektowaną przez lokalną młodzież.

Z dzielnicy Frais Vallon wybrano ośmioro młodych osób, którzy przygotowali wyjątkową i autentyczną kampanię z udziałem Dimitri Payeta, Alvaro Gonzaleza i Simona Ngapandouetnbu. Ponadto w ramach programu fundacji OM i jej partnerów, PUMA podaruje pełne zestawy dla wszystkich dzieci z "OV School".

Nowa koszulka wyjazdowa Olympique de Marseille łączy 100% poliestru pochodzącego z recyklingu z zaawansowaną technologią termoregulacji PUMA dryCELL, aby zapewnić dopasowanie i mobilność, jednocześnie utrzymując zawodnika w suchości i komforcie. Nowe stroje wyjazdowe są już dostępne na stronie PUMA.com, om.fr oraz u wybranych partnerów handlowych.

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.puma.com.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.puma.com.