handel technologie

Płatność za paliwo bez kolejki do kasy - Carrefour rozszerza usługę Tank&Go

28.06.2021 | Carrefour Polska

Carrefour Polska konsekwentnie rozwija pakiet usług finansowo-handlowych. Po zakończeniu fazy testów sieć udostępniła wszystkim użytkownikom aplikacji Mój Carrefour możliwość dokonywania mobilnych płatności za paliwo na stacjach benzynowych Carrefour.

Tank&Go to kontynuacja i kolejna odsłona popularnej wśród klientów Carrefour usługi Scan&Go. Dzięki Tank&Go kupujący na stacjach benzynowych Carrefour uregulują rachunek za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze, bez konieczności stania w kolejce do kas. Płatności dokonuje się zdalnie z wykorzystaniem modułu Tank&Go dostępnego w aplikacji Mój Carrefour.

 - Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, dla których ważne jest bezpieczeństwo, szybkość i komfort dokonywania zakupów zakończyliśmy etap pilotażu usługi Tank&Go i udostępniliśmy wszystkim użytkownikom aplikacji Mój Carrefour możliwość wygodnej, bezkontaktowej i w pełni mobilnej płatności za paliwo na stacjach benzynowych Carrefour. To kolejny element w procesie oferowania klientom nowych rozwiązań na rynku i zapewniania pozytywnych doświadczeń zakupowych w naszej sieci  - mówi Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska.

Aby korzystać z usługi Tank&Go należy wcześniej zalogować się w module, wprowadzić niezbędne dane samochodu i aktywować płatności mobilne Masterpass. Podjeżdżając na stację paliw Carrefour wystarczy już tylko wybrać dystrybutor, określić kwotę transakcji, dokonać płatności i rozpocząć tankowanie. Po jego zakończeniu klient może odjechać ze stacji paliw, a fakturę otrzymuje mailowo.

W zakresie płatności mobilnych projekt realizowany jest we współpracy z firmą Mastercard.

- W Mastercard zależy nam na rozwoju narzędzi i modeli, które sprawiają, że codzienne zakupy i płatności są wygodne, szybkie i bezpieczne. Koncentrujemy się na rozwiązaniach wprowadzających do tradycyjnych, fizycznych sklepów elementy ze świata cyfrowego i mobilnego, jak ma to miejsce np. w Scan & Go i check out free shopping, dzięki którym klienci mogą oszczędzić czas. Dlatego konsultanci i partnerzy Mastercard Advisors współpracowali z Carrefour w przygotowaniu koncepcji i uruchomieniu Tank&Go, aby umożliwić klientom stacji Carrefour tankowanie tak wygodne, jak to tylko możliwe - mówi Krzysztof Sobala, Vice President, Mastercard Data & Services.

Usługa Tank&Go uruchomiona jest obecnie w wybranych lokalizacjach - w Gliwicach przy Al. J. Nowaka-Jeziorańskiego 1, w Warszawie przy ul. Głębockiej 15 oraz na dwóch stacjach paliw w Łodzi: przy ul. Kolumny 36 oraz przy ul. Przybyszewskiego 176. Carrefour konsekwentnie rozszerzać będzie listę stacji, na których dostępne są płatności mobilne Tank&Go.

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.