sprawy społeczne ekonomia/biznes/finanse

Generali pomaga klientom poszkodowanym podczas ulewnych deszczy

24.06.2021 | Grupa Generali

W tym tygodniu przez całą Polskę przetaczają się ulewne deszcze, grad i nawałnice. Generali wprowadziło specjalne, uproszczone procedury, by jak najszybciej pomóc tym, którzy w ucierpieli w wyniku tych zjawisk. Przypomina również, co robić, by szybko otrzymać odszkodowanie.

- W ostatnich dniach przyjęliśmy o 80 % więcej zgłoszeń szkód niż wcześniej otrzymywaliśmy. Mniejsze i większe szkody zgłaszają zarówno klienci Generali, jak i Concordia z obszaru całej Polski. Szczególnie ucierpieli mieszkańcy dużych miast, takich jak: Poznań, Kraków czy Toruń. Głównie zgłaszane są zalania, podtopienia piwnic i innych pomieszczeń oraz przepięcia. Stosujemy uproszczenia w likwidacji szkód. W prostych przypadkach wystarczy oświadczenie. Przy mniejszych szkodach, poszkodowany może również sam ją zlikwidować – wprowadza w aplikacji wszystkie dane, odpowiada na zawarte w niej pytania i w terminie 48 h otrzymuje środki finansowe na wskazane konto bankowe – wyjaśnia Piotr Adamczyk, Dyrektor Biura Likwidacji Szkód w spółkach Generali Polska.

Jak szybko otrzymać należne odszkodowanie?

  1. Wykonaj zdjęcia, jeszcze przed rozpoczęciem sprzątania terenu i tymczasowych napraw.
  2. Zabezpiecz mienie, by uniknąć powiększenia rozmiaru uszkodzeń.
  3. Prześlij zdjęcie do Generali lub Concordii - poinformujemy Cię, czy Twoje zdjęcia wystarczą, czy konieczny będzie przyjazd rzeczoznawcy.
  4. W przypadku małych uszkodzeń możesz wypełnić wniosek w aplikacji, wyliczyć odszkodowanie i zaakceptować kwotę. Pieniądze trafią na Twoje konto w ciągu 48 godzin. 
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie