handel transport

Krakowska Poczta Główna w nowej odsłonie

29.04.2021 | Poczta Polska

Nowoczesny wystrój, atrakcyjna lokalizacja, dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi – to tylko niektóre atuty zmodernizowanej placówki UP Kraków 1.

Zapewnienie klientom szerokiego dostępu do usług pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych to jeden z priorytetów operatora pocztowego. Pomimo stanu epidemii Poczta Polska konsekwentnie rozbudowuje i modernizuje swoją sieć placówek. Spółka podnosi komfort korzystania z usług pocztowych oddając klientom do użytku zmodernizowaną placówkę pocztową Kraków 1. Placówka pozostaje w tym samym budynku ale z wejściem od ul. Wielopole 2 (dotychczas ul. Westerplatte 20).

Zmodernizowana placówka w atrakcyjnej lokalizacji, o odpowiedniej powierzchni oraz przestrzeni do obsługi klientów z pewnością zaspokoi zapotrzebowanie na usługi pocztowe i będzie ważnym punktem usługowym. Funkcjonowanie UP Kraków 1 w obecnej lokalizacji ma długą historię – placówka znajduje się w ścisłym centrum miasta i jest rozpoznawalnym punktem na mapie Krakowa. W tym miejscu nie mogło zabraknąć nowoczesnej placówki pocztowej z pełną ofertą produktowo-usługową dla mieszkańców Krakowa jak i turystów odwiedzających miasto – podkreśla Mirosław Mętel, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Krakowie.

Placówka jest dostosowana do obsługi osób niepełnosprawnych z odpowiednim podjazdem oraz obniżonym stanowiskiem obsługi. Została zaprojektowana w nowoczesnej i przyjaznej aranżacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób korzystających z usług pocztowych. Klienci będą mieli do dyspozycji sześć okienek uniwersalnych oraz dedykowane okienko do obsługi klientów umownych i Pocztowe Stanowisko Finansowe. W placówce funkcjonuje również sklep filatelistyczny.

Obsługa klientów będzie odbywała się od poniedziałku do piątku w godz. 8.00–20.00, a w soboty w godz. 8.00-14.00.

W placówce klienci będą mogli skorzystać z oferty całej Grupy Poczty Polskiej, m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy.

 

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie