media/marketing/reklama

MAKRO Polska trzeci rok z rzędu wyróżnione w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce”

Podobnie jak w latach 2018-2019, MAKRO Polska zostało docenione przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. W ogłoszonym właśnie zestawieniu za rok 2020 MAKRO otrzymało rekordową liczbę 19 wyróżnień.

 

To już 19 edycja raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, uznawanego za największy i najważniejszy w Polsce przegląd działań CSR. Rok 2020 po raz kolejny okazał się rekordowy: swoje propozycje dobrych praktyk (łącznie było ich 1958) zgłosiło aż 257 firm (wobec 214 firm w roku poprzednim). Także MAKRO Polska osiągnęło najlepszy jak dotąd wynik – w raporcie znalazło się aż 19 dobrych praktyk firmy (rok wcześniej było ich 12). Liczba ta stanowi najlepszy dowód, iż idee społecznej odpowiedzialności biznesu są w MAKRO realizowane z pełnym zaangażowaniem, obejmując coraz to nowe obszary działalności firmy.

 

W wyjątkowym, bo „naznaczonym” pandemią COVID-19 roku, firma wdrożyła kilka rozwiązań związanych właśnie z pandemicznymi obostrzeniami i wyzwaniami. Warto tu wymienić m.in. wyróżnione w raporcie: akcję „Posiłek dla lekarza” (wiosną 2020 r. medycy otrzymali ponad 8000 ciepłych posiłków przygotowanych przez szefów kuchni Akademii Inspiracji MAKRO), projekt wspierający bezpieczny handel „Kupuj bezpiecznie, kupuj lokalnie” albo wydaną w maju 2020 r. publikację dla lokali gastronomicznych „Bezpieczne miejsce do jedzenia w czasach COVID-19” i internetowy portal wiedzy dla gastronomii „Niezbędnik kryzysowy dla gastronomii”.

 

Kolejną ważną grupą wyróżnionych praktyk były działania MAKRO Polska w dziedzinie „Środowisko”. Chodzi tu m.in. o instalację systemów fotowoltaicznych na dachach hal, czyli krok w kierunku osiągnięcia neutralności energetycznej punktów sprzedaży, wprowadzenie na parkingi przy halach sieci stacji ładowania pojazdów elektrycznych, czy wreszcie wprowadzenie nowych, czytelnych oznaczeń opakowań, pomagających klientom w ich prawidłowej segregacji.

 

Uznanie znalazły też sztandarowe działania edukacyjne MAKRO o wieloletniej już historii, jak przywracające dobrą tradycję rodzimej kuchni „Polskie Skarby Kulinarne” i „Szef dla Młodych Talentów”, czyli program wspomagający edukację uczniów szkół gastronomicznych.

 

Ze wszystkimi wyróżnionymi dobrymi praktykami zgłoszonymi przez MAKRO Polska do raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” można zapoznać się na oficjalnej stronie internetowej raportu: www.odpowiedzialnybiznes.pl.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie