nowe produkty/usługi internet praca technologie

Zdalny pracownik – pakiet wsparcia od NetiaNext

30.10.2020 | Netia

Z myślą o wsparciu w zapewnieniu efektywnej i bezpiecznej pracy zdalnej - zwłaszcza w tych organizacjach, które nie posiadają własnych, rozbudowanych zasobów IT - Netia stworzyła elastyczne zestawy zaawansowanych usług ICT z linii NetiaNext oraz dzierżawy kompleksowych stanowisk komputerowych ze wsparciem IT pod nazwą „Zdalny pracownik”.

- Z naszych obserwacji wynika, że wiele firm, pomimo bardzo trudnej sytuacji epidemicznej, broni się przez umożliwieniem pracownikom pracy zdalnej, z powodu obaw o bezpieczeństwo danych oraz braku odpowiednich narzędzi komunikacyjnych i zasobów, które mogłyby wspierać pracujących zdalne. Problem ten dotyczy zwłaszcza podmiotów średniej wielkości, których skala działania nie uzasadnia budowania własnych, rozbudowanych struktur IT. Właśnie z myślą o takich organizacjach opracowaliśmy nowe promocyjne pakiety „Zdalny pracownik” – powiedział Rafał Bakalarz, Dyrektor Sprzedaży B2B ds. ICT.

W zestawach promocyjnych „Zdalny pracownik” dostępne są 4 elastyczne pakiety zaawansowanych usług ICT z linii NetiaNext oraz dzierżawa sprzętu komputerowego wraz ze wsparciem technicznym, w cenach obniżonych nawet o kilkadziesiąt procent.

Bazowym i obligatoryjnym elementem jest pakiet „Praca zdalna”, który obejmuje dzierżawę laptopów marki Dell, nielimitowane połączenia i bezpieczną, opartą na chmurze operatora, komunikację zintegrowaną, dostępną na dowolnym urządzeniu i z dowolnego miejsca (Netia Unified Communications). Pracę zdalną nieprzerwanie (w trybie 24/7/365) wspierają specjaliści IT, zapewniający fachową i nielimitowaną obsługę systemów informatycznych na komputerach pracowników, przy stałym, w pełni przewidywalnym i niskim abonamencie miesięcznym (Netia IT Support).

Pakiet bazowy pracy zdalnej można elastycznie rozbudowywać o kolejne nowoczesne usługi komunikacyjne (zebrane w pakiecie „Lepsza komunikacja”), począwszy od profesjonalnego systemu wideokonferencyjnego (Netia Video Anywhere), poprzez kompleksowe rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami (Netia Contact Center), po komunikację bezprzewodową (Netia WIFI) i w pełni zintegrowane z rozwiązaniem Netia UC - usługi mobilne (Netia Mobile).

Kolejnym zestawem, wchodzącym w skład promocji jest „Bezpieczeństwo”, a w nim usługi zapewniające bezpieczeństwo danych przesyłanych wewnątrz organizacji (Netia Managed UTM, Netia Data Safe), chroniące zasoby poszczególnych organizacji przed zagrożeniami płynącymi z internetu (Netia DNS Shield), a także usługa automatycznego backupu w chmurze (Netia Data Protection).

Do oferty bazowej, zawierającej m.in. komputery przenośne wraz z obsługą zdalną, dołączyć można pakiet „Niezawodny sprzęt” z ofertą dzierżawy na atrakcyjnych warunkach monitorów firmy Dell oraz sprzętu audio-wideo od Logitech.

Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.netia.pl/pl/srednie-i-duze-firmy/rozwiazania/chce-znalezc-rozwiazania-dla-pracy-zdalnej

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

O Netii

Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Cyfrowy Polsat. Dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line dla użytkowników prywatnych, przedsiębiorców (B2C) oraz firm i instytucji (B2B).

Na rynku B2B Netia oferuje wszechstronne realizacje teleinformatyczne: od usług głosowych (tradycyjnych oraz IP), transmisji danych, dostępu do Internetu, po najnowocześniejsze rozwiązania zintegrowane, oparte o przetwarzanie w tzw. chmurze oraz zaawansowane usługi Centrum Danych.

Grupa Netia zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in. Netia S.A., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o., IST Sp. z o.o., ISTS Sp. z .o.

Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia liczy ok. 20 tys. km i łączy sieci metropolitalne w ponad 50 miastach, a także zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych.

Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk.

załączniki

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

O Netii

Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Cyfrowy Polsat. Dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line dla użytkowników prywatnych, przedsiębiorców (B2C) oraz firm i instytucji (B2B).

Na rynku B2B Netia oferuje wszechstronne realizacje teleinformatyczne: od usług głosowych (tradycyjnych oraz IP), transmisji danych, dostępu do Internetu, po najnowocześniejsze rozwiązania zintegrowane, oparte o przetwarzanie w tzw. chmurze oraz zaawansowane usługi Centrum Danych.

Grupa Netia zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in. Netia S.A., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o., IST Sp. z o.o., ISTS Sp. z .o.

Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia liczy ok. 20 tys. km i łączy sieci metropolitalne w ponad 50 miastach, a także zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych.

Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk.