nowe produkty/usługi internet budownictwo/nieruchomości technologie ekonomia/biznes/finanse

iUNIQA – nowa platforma prewencyjna dla klientów

  • UNIQA uruchomiła bezpłatną platformę prewencyjną iUNIQA dla klientów z sektora mieszkalnictwa
  • Skorzystają z niej pracownicy spółdzielni, wspólnot, ich mieszkańcy oraz zarządcy nieruchomości
  • iUNIQA jest także dostępna w wersji mobilnej

 

UNIQA uruchomiła darmową platformę internetową dla klientów UNIQA dla Mieszkalnictwa. iUNIQA to narzędzie stworzone we współpracy z zarządami i pracownikami spółdzielni mieszkaniowych oraz zarządcami nieruchomości. Aplikacja dostarczy klientom towarzystwa wiele wygodnych rozwiązań.

Klient w centrum to nasze motto, a iUNIQA jest na to najlepszym dowodemmówi Rafał Kukier, dyrektor zarządzający pionem UNIQA dla Mieszkalnictwa. – Tworząc tę platformę z naszymi klientami myśleliśmy o ich wygodzie. Chcemy proponować im coraz lepsze i nowocześniejsze rozwiązania. Dzięki iUNIQA kontakt z klientami będzie jeszcze częstszy i wygodniejszy. Jako wieloletni lider w sektorze mieszkalnictwa chcemy wyznaczać nowe trendy.

Dzięki iUNIQA klienci mogą szybciej i wygodniej kontaktować się z ubezpieczycielem. Istotną funkcją platformy jest zgłaszanie szkód – również w imieniu mieszkańców.

- Klienci UNIQA mogą samodzielnie likwidować szkody, korzystając ze specjalnego narzędzia na platformie. To najszybszy sposób zgłaszania tego typu szkód, ponieważ decyzja i wypłata odszkodowania przebiega nie dłużej niż w trzy dni - mówi Rafał Kukier.

Po zgłoszeniu szkody, iUNIQA pozwala na bieżąco monitorować status szkody, uzupełniać dokumentację, skontaktować się z likwidatorem lub odwołać się od otrzymanej decyzji. iUNIQA to także wyjątkowy sposób archiwizacji danych o szkodach. Użytkownik platformy będzie mógł sprawdzić historię szkodowości z ostatnich 36 miesięcy i pobrać wydane w tym czasie wszystkie decyzje odszkodowawcze. Na podstawie dostępnych na jego koncie statystyk i szczegółowych informacji o miejscach zdarzenia i przyczynach szkód łatwiej mu będzie podejmować decyzje np. o modernizacji budynków.

Jako ekspert w sektorze mieszkalnictwa UNIQA chce dzielić się wiedzą ze swoimi klientami. W iUNIQA użytkownicy znajdą również istotne informacje dla branży mieszkalnictwa, np. zalecenia po szkodach osobowych, opracowania, orzecznictwa i opinie prawne. Aplikacja wysyła też ostrzeżenia i komunikaty pogodowe. Dzięki współpracy z IMGW, klienci dostaną informacje o gwałtownie zmieniającej się pogodzie. To niezwykle istotne, aby odpowiednio wcześniej zareagować i zapobiec ewentualnym szkodom.

- Z platformy korzystają już pracownicy spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych oraz zarządcy nieruchomości. Doceniają jej użyteczność, prostotę i funkcjonalność - mówi Rafał Kukier.

iUNIQA jest dostępna także jako aplikacja mobilna dla mieszkańców. Za jej pośrednictwem mogą oni samodzielnie zgłosić szkodę, również w trybie szybkiej ścieżki samodzielnej likwidacji. Mogą też mieć dostęp do informacji i materiałów przekazywanych przez spółdzielnię, zarządcę czy wspólnotę. Aplikacja będzie wysyłać powiadomienia o zmianie statusu szkody, przekazanych dokumentach, wydanych decyzjach w sprawie szkody, a nawet ostrzeże przed zbliżającą się gwałtowną zmianą pogody. iUNIQA jest dostępna na urządzeniach z systemem Android.

 

kontakt dla mediów
Maciej Krzysztoszek
Rzecznik prasowy, UNIQA Polska
Maciej Krzysztoszek

maciej.krzysztoszek@uniqa.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Maciej Krzysztoszek
Rzecznik prasowy, UNIQA Polska
Maciej Krzysztoszek

maciej.krzysztoszek@uniqa.pl

informacje o firmie