nowe produkty/usługi handel styl życia sprawy społeczne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Nowa promocja Banku Pocztowego, Mastercard i Caritas Polska w programie Bezcenne Chwile

05.08.2020 | Bank Pocztowy SA

Dzięki promocji każdy nowy użytkownik karty Mastercard z logo Caritas, wydanej przez Bank Pocztowy, otrzyma w programie Bezcenne Chwile cegiełki charytatywne o wartości 215 zł.

Bank Pocztowy wraz z Mastercard i Caritas Polska poinformował o nowej promocji w programie Bezcenne Chwile. Posiadacze nowo zarejestrowanych kart Banku Pocztowego z logo Caritas Polska automatycznie powiększą swoje konto w programie o liczbę punktów odpowiadającą kwocie 215 zł, które automatycznie zamienione będą na cegiełki dobroczynne dla Caritas Polska. Promocja rozpoczyna się 4 sierpnia 2020 r. i potrwa do końca roku.

Pomaganie jeszcze nigdy nie było prostsze. Dzięki karcie Mastercard z logo Caritas, wydanej do konta w ramach Programu „Uratuję Cię” Banku Pocztowego, użytkownik ma możliwość wspierać cele dobroczynne podczas codziennych zakupów. Za każdą płatność zrealizowaną kartą, także w internecie, przyznawane są punkty w programie Mastercard Bezcenne Chwile, które następnie zamieniane są na cegiełki i przekazywane Caritas Polska. Caritas przeznacza je na pomoc potrzebującym z serwisu uratujecie.pl. Najwięcej punktów użytkownik zyskuje podczas transakcji u partnerów handlowych programu, wśród których znajduje się już ponad 80 marek detalicznych z 19 różnych kategorii zakupowych. Konsumenci, którzy od 4 sierpnia 2020 r. wybiorą tę kartę, zostaną dodatkowo nagrodzeni punktami na start, dzięki czemu już od samego początku jej używania mogą działać w szczytnym celu. Użytkownikowi nowej promocji zostaną przyznane punkty odpowiadające kwocie 215 zł, które od razu trafią w ramach pomocy potrzebującym do Caritas Polska. Punkty się naliczają, gdy karta jest aktywna, czyli wykonana została minimum jedna transakcja.

„Pomagasz jak nigdy, płacąc jak zawsze - to motto najlepiej oddające sedno programu Bezcenne Chwile. Często chcemy pomagać, ale w codziennych obowiązkach nie mamy na to czasu. Unikalna na polskim rynku karta z logo Caritas Polska pozwala pomagać innym, przy realizacji codziennych płatności kartą, których każdy z nas wykonuje wiele. Dzięki temu rozwiązaniu pomoc potrzebującym osobom nie jest aktywnością „od święta”, lecz powtarzalną czynnością wpisującą się w agendę każdego dnia” – mówi Jarosław Banach, dyrektor zarządzający Pionem Rozwoju Biznesu w Banku Pocztowym.

„Caritas Polska już od 30 lat dociera z pomocą dla potrzebujących w Polsce i na świecie. Ten rok jest jednak szczególnie wymagający ze względu na kryzys wywołany epidemią. Cieszę się, że w tym trudnym dla nas wszystkich czasie możemy liczyć na wsparcie sprawdzonych partnerów – Banku Pocztowego i Mastercard oraz tysięcy darczyńców. Dzięki tej solidarności możemy skutecznie nieść pomoc i nadzieję, a także budować wiarę w drugiego człowieka oraz w to, że razem jesteśmy w stanie przezwyciężyć każdy kryzys”mówi ks. Marcin Iżycki, dyrektor Caritas Polska.

„Wielu z nas chętnie poświęca się działaniom filantropijnym oraz niesieniu pomocy potrzebującym. Pomaganie innym jest bezcenne, a obecnie istnieje wiele sposobów na takie działania. Polacy chętnie wspierają cele dobroczynne, zwłaszcza w wyjątkowych okolicznościach, takich jak pandemia. Prawie połowa (44%) ankietowanych w naszym badaniu przekazała w maju  darowiznę online, a 18% zrobiło to po raz pierwszy[1]. Dlatego cieszymy się z możliwości wspierania tak szlachetnych inicjatyw jak karta Banku Pocztowego w ramach programu Uratuję Cię Caritas Polska. Nowa promocja udowadnia, że działania charytatywne jeszcze nigdy nie były prostsze” mówi Marcin Klimkowicz, dyrektor ds. rozwiązań lojalnościowych i CRM w polskim oddziale Mastercard Europe.

Program Bezcenne Chwile jest mostem łączącym banki i konsumentów, którzy chcą realizować swoje pasje każdego dnia. Każda płatność kartą Mastercard u dowolnego sprzedawcy czy usługodawcy na terenie Polski zasila konto uczestnika, przybliżając go do wybranego celu w ramach danej pasji. Więcej informacji znajduje się na stronach: https://www.pocztowy.pl/indywidualni/karta-platnicza-caritas/promocja/ oraz www.bezcennechwile.pl.

 

[1]  Badanie zrealizowane na zlecenie Mastercard przez agencję Fly Research w maju 2020 r., na próbie 7500 dorosłych respondentów z 15 krajów, w tym z Polski

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie