sprawy społeczne

Mamy-Bohaterki: Douglas z wyjątkową kampanią na Dzień Matki

21.05.2020 | Douglas

W tym roku okoliczności świętowania Dnia Matki są wyjątkowe dla każdego z nas. Douglas z tej okazji postanowił podziękować i podkreślić rolę Mam, naszych bohaterek dnia codziennego, które szczególnie teraz wykazują się niezwykłą troską i heroizmem - mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region. Kampanii wizerunkowej towarzyszyć będą specjalne projekty, w tym realna pomoc potrzebującym oraz angażujące konsumentów aktywacje w social mediach.

Tygodnie walki z pandemią są dla wszystkich ogromnym wyzwaniem. Szczególną rolę pełnią w tym czasie matki. Wiele z nich stało się w tych wyjątkowych okolicznościach prawdziwymi bohaterkami: pielęgniarki, lekarki, kasjerki, głowy rodziny, dodatkowo koordynujące szkolną naukę dzieci w domowych warunkach – to na ich barkach spoczął wielki ciężar. Douglas postanowił uczcić ich poświęcenie przygotowując kampanię: Dzień Matki 2020: Mamy - Bohaterki. Kampanię uzupełnia specjalnie stworzony na tę okazję film, którego głównym przesłaniem jest słowo „Dziękuję”. Wideo prezentuje odwagę i nieustępliwość matek w różnych rolach życiowych, pełnionych z niezwykłą wytrwałością w czasie kryzysu, który objął cały świat.

Międzynarodowa kampania Douglas jest realizowana w maju, kiedy w wielu państwach obchodzi się Dzień Matki. W Polsce kampania trwa od 21 do 28 maja. Częścią akcji są wyjątkowe projekty pomocy w walce z pandemią. W Polsce działania te skoncentrowane są na wspieraniu szpitali poprzez przekazywanie placówkom kosmetyków pielęgnacyjnych. W ostatnich tygodniach Douglas przekazał już ponad 3000 produktów pielęgnacyjnych marki Douglas Collection do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy oraz do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.

Wideo można obejrzeć na kanałach społecznościowych Douglas – na Instagramie, Facebooku i YouTube, a także na stronie internetowej www.douglas.pl

Link do filmu: https://youtu.be/7pBES0tqJKc

informacje o firmie

O Douglas

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Swoją silną pozycję zawdzięcza ponad 2400 perfumeriom w najlepszych lokalizacjach w 21 krajach europejskich. Wielokanałowa oferta sprzedaży - sklepy stacjonarne, sklep internetowy i aplikacja mobilna - a także stale wzbogacane portfolio ponad 38 000 produktów, sprawiają, że Douglas jest liderem na rynku beauty. Największy atut firmy to ponad 20 000 wysoko wykwalifikowanych ekspertów kosmetycznych, którzy każdego dnia dokładają starań, aby klienci czuli się piękniejsi, bardziej pewni siebie i dzięki temu szczęśliwsi, a sam dobór odpowiednich produktów stawał się dla nich wyjątkowym doświadczeniem.  W Polsce Douglas posiada 142 perfumerie w największych galeriach handlowych oraz przy prestiżowych ulicach handlowych.

załączniki

informacje o firmie

O Douglas

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Swoją silną pozycję zawdzięcza ponad 2400 perfumeriom w najlepszych lokalizacjach w 21 krajach europejskich. Wielokanałowa oferta sprzedaży - sklepy stacjonarne, sklep internetowy i aplikacja mobilna - a także stale wzbogacane portfolio ponad 38 000 produktów, sprawiają, że Douglas jest liderem na rynku beauty. Największy atut firmy to ponad 20 000 wysoko wykwalifikowanych ekspertów kosmetycznych, którzy każdego dnia dokładają starań, aby klienci czuli się piękniejsi, bardziej pewni siebie i dzięki temu szczęśliwsi, a sam dobór odpowiednich produktów stawał się dla nich wyjątkowym doświadczeniem.  W Polsce Douglas posiada 142 perfumerie w największych galeriach handlowych oraz przy prestiżowych ulicach handlowych.