handel media/marketing/reklama

Allianz startuje z kampanią marketingową do klientów

22.04.2020 | Allianz

Obecnie sprzedaż zdalna ubezpieczeń jest wygodnym rozwiązaniem zarówno dla klientów jak i agentów. Allianz rozpoczął właśnie kampanię marketingową, której celem jest zwrócenie uwagi na możliwość zdalnego zakupu ubezpieczeń. Kampania prowadzona jest w internecie, w największych portalach w Polsce – oraz bezpośrednio do klienta.

- Chcemy skierować jak największa liczbę osób do naszych Agentów, którzy sprzedają ubezpieczenia Allianz. Dotychczasowym Klientom przypominamy, że mogą się u nas ubezpieczyć zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu. Tym, którzy dziś poszukują nowego ubezpieczenia, chcemy zaprezentować markę Allianz jako znaną, solidną oraz przede wszystkim gotową do tego, aby za pośrednictwem Agenta załatwić wszystko zdalnie i szybko – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz w Polsce.

W działaniach kampanijnych kluczowym przekazem jest kierowanie klientów do Agentów, którzy sprzedają zdalnie ubezpieczenia Allianz. Kampania ma szansę dotrzeć nawet do 20 mln Polaków: za pomocą celowanych mailingów, dzięki obecności z reklamą w największych portalach w Polsce oraz reklamie internetowej, a także wysyłce SMS i maili bezpośrednio do klientów. Agenci Allianz mają być znacznie mocniej obecni w świadomości konsumentów. Działania reklamowe obejmą również szereg inicjatyw zaplanowanych w mediach społecznościowych.

Obecni klienci Allianz, którzy udzielili zgody na kontakt marketingowy, otrzymają specjalne SMS-y oraz e-maile zachęcające do kontaktu z konkretnym, wymienionym z imienia i nazwiska Agentem, który ich obsługuje. To jeden z powodów, dla którego wypełnienie danych kontaktowych klienta i zebranie zgód marketingowych podczas zawierania polisy jest tak ważne; bez tych danych prowadzenie kampanii jest niemożliwe.

Wszelkie informacje na temat produktów ubezpieczeniowych oraz sprzedaży zdalnej klienci znajdą na https://www.allianz.pl/pl_PL/dla-ciebie/szkody-i-obsluga/obsluga/zakup-ubezpieczenia-z-domu.html. Dzięki stronie klienci mają także możliwość umówienia spotkania z wybranym agentem i porozmawiania na temat wybranego produktu ubezpieczeniowego.

Za strategię, merytorykę i realizację kampanii odpowiedzialny jest zespół marketingu Allianz Polska. Planowaniem i zakupem mediów oraz działaniami z zakresu SEM, afiliacji, mailingu oraz displayu zajmuje się dom mediowy Mediaplus oraz agencja Sales Tube. Kampania startuje 22 kwietnia i potrwa 6 tygodni.

kontakt dla mediów
Rzecznik prasowy, Allianz Polska
Marta Nowicka

marta.nowicka@allianz.pl

informacje o firmie

 

 

załączniki

kontakt dla mediów
Rzecznik prasowy, Allianz Polska
Marta Nowicka

marta.nowicka@allianz.pl

informacje o firmie