ekonomia/biznes/finanse

Allianz digitalnie w czasie pandemii

20.03.2020 | Allianz

- Bezpieczeństwo naszych klientów, agentów, pracowników i partnerów biznesowych jest dla nas priorytetem w tym wyjątkowym czasie. Dlatego wdrażamy sprzedaż zdalną a klientów zachęcamy do korzystania z telemedycyny i zgłaszania wszystkich spraw dotyczących posiadanych ubezpieczeń online, przez naszą stronę www – Matthias Baltin, CEO Allianz Polska

Sprzedaż zdalna i rozwiązania dla agentów

Dzięki wdrożeniu sprzedaży zdalnej, agenci mogą sprzedawać na odległość ubezpieczenia Mój Dom i Mój Samochód. Proces pozwala agentom na zdalny kontakt z klientem, ustalenie potrzeb klienta, wystawienie polisy i dostarczenie wszystkich niezbędnych dokumentów. Dodatkowo do dyspozycji agentów i klientów jest dedykowana aplikacja internetowa Allianz Foto-Asystent, która pozwala na wykonanie mobilnej inspekcji ubezpieczanego pojazdu. Agenci mają także dostęp do szkoleń online m.in. z procesu sprzedaży zdalnej, digitalne materiały dot. produktów i procesów a także bieżące informacje na temat działania Allianz i zaleceń związanych z koronawirusem. Jednocześnie ubezpieczyciel zachęca wszystkich agentów do unikania spotkań bezpośrednich na rzecz korzystania ze wszystkich tych rozwiązań digitalnych, które umożliwiają szybką i sprawną obsługę klienta, a jednocześnie zapewniają bezpieczeństwo.

Telemedycyna i obsługa spraw online dla Klientów

Wszyscy klienci posiadający ubezpieczenie zdrowotne Allianz mają możliwość korzystania z usług telemedycyny w zakresie konsultacji i porad internistycznych i pediatrycznych. W celu umówienia porady telemedycznej, należy skontaktować się z infolinią Allianz wybierając numer 224 224 224, a następnie tonowo 3-1-1. W przypadku konieczności wizyty stacjonarnej klient powinien bezpośrednio skontaktować się z placówką medyczną, która w razie konieczności przeprowadzi wywiad kwalifikujący do wizyty stacjonarnej. Lista placówek znajduje się na stronie: www.allianz.pl  Jednocześnie ubezpieczyciel zachęca wszystkich klientów do załatwiania wszelkich spraw związanych z posiadanymi ubezpieczeniami przez internet na stronie ubezpieczyciela. Tam, dzięki dedykowanym formularzom klienci mogą m.in. zmienić dane osobowe, zgłosić szkodę, dokonać cesji na polisie mieszkaniowej, przekazać dokumenty związane z zakupem lub sprzedażą samochodu czy złożyć wniosek o wypłatę środków z polisy na życie.

Pracownicy pracują z domu

Działania profilaktyczne związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa ubezpieczyciel podjął już kilka tygodni temu. Zaczynając od ograniczenia a następnie odwołania wszystkich podróży zagranicznych, poprzez szeroką kampanię informacyjną na temat profilaktyki a kończąc na wdrożeniu pracy zdalnej. Obecnie, mając na uwadze zalecenia Ministerstwa Zdrowia i w trosce o bezpieczeństwo i komfort pracowników, Allianz wdrożył możliwość pracy zdalnej dla wszystkich pracowników. Obecnie 70% załogi pracuje w trybie home office. Systemy i procedury pozwoliły na sprawną organizację pracy zdalnej dla pracowników ze wszystkich obszarów. Jednocześnie, Ci pracownicy którzy zdecydowali się na pracę z biura, mają zapewnione odpowiednie warunki sanitarne. Dodatkowo każdy z pracowników ma możliwość korzystania z usług telemedycyny, jeśli będzie potrzebował konsultacji lekarskiej.

kontakt dla mediów
Rzecznik prasowy, Allianz Polska
Marta Nowicka

marta.nowicka@allianz.pl

informacje o firmie

 

 

kontakt dla mediów
Rzecznik prasowy, Allianz Polska
Marta Nowicka

marta.nowicka@allianz.pl

informacje o firmie