handel sprawy społeczne

„Tak, POMAGAM!” – sklepy Carrefour włączają się w świąteczną zbiórkę żywności Caritas

04.12.2019 | Carrefour Polska

Sklepy Carrefour w całej Polsce dołączyły do ogólnopolskiej zbiórki Caritas „Tak, POMAGAM!”. W ramach tej inicjatywy 6 i 7 grudnia w hipermarketach i supermarketach sieci będzie można spotkać wolontariuszy Caritas zachęcających do wsparcia osób potrzebujących i przekazania produktów przed zbliżającymi się Świętami.

W ramach ogólnopolskiej zbiórki żywności „Tak, POMAGAM!”, która w sklepach Carrefour obędzie się w najbliższy piątek i sobotę, wolontariusze Caritas będą zbierać artykuły spożywcze z długim terminem przydatności do spożycia oraz te, które są łatwe do przechowywania, np.: makarony, kasze, konserwy, przetwory, słodycze oraz bakalie.

Zebrane produkty, jeszcze przed Świętami trafią do potrzebujących dzieci, rodzin wielodzietnych, osób samotnie wychowujących dzieci, bezdomnych, chorych i bezrobotnych, a także do tych, którzy ze względu na trudną sytuację finansową nie mogą zakupić wszystkich podstawowych artykułów spożywczych.

Wszyscy, którzy zechcą włączyć się w akcję mogą to zrobić kupując wybrany produkt i przekazując go do specjalnie oznakowanych koszy zbiórkowych ustawionych przy wejściu do sklepu lub w pobliżu kas. Uczestniczący w zbiórce żywności wolontariusze, udzielą klientom wszystkich niezbędnych informacji dotyczących zbiórki.

Carrefour od początku swojej działalności w Polsce aktywnie wspiera organizacje pozarządowe działające na rzecz zmniejszenia ubóstwa, wyrównywania szans, przeciwdziałania marnotrawstwu żywności, czy też promocji zdrowego stylu życia. W działalność charytatywną angażuje się zarówno centrala firmy, jak i sklepy sieci Carrefour w całej Polsce. Sieć od wielu lat aktywnie włącza się też w ogólnopolskie zbiórki żywności organizowane przez Caritas Polska.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.