handel internet

Carrefour wchodzi na Allegro: e-zakupy w Supermarkecie będą jeszcze łatwiejsze

03.12.2019 | Carrefour Polska

Carrefour Polska pojawi się 8 grudnia 2019 na Allegro z ok. 3.000 produktów z kategorii Supermarket, Dziecko, Uroda.  Klienci będą mogli kupować produkty od Carrefour przez jeden wygodny koszyk Allegro z bezpłatną dostawą Allegro Smart!: kurierem lub do sieci ok 20.000 punktów odbiorów i automatów paczkowych w całej Polsce.

- Grudzień tradycyjnie jest miesiącem częstych i dużych zakupów świątecznych na Allegro. Cieszymy się, że na naszej platformie pojawia się Carrefour z szeroką ofertą, co pomoże klientom oszczędzić czas i pieniądze podczas codziennych zakupów - mówi Dagmara Brzezińska - Marcu  Dyrektor Segmentu Supermarket, Zdrowie i Uroda, Sport i Dziecko. - Początek naszej współpracy sprawia, że zakupy świąteczne będą łatwiejsze.  Klienci będą mogli kupić w sklepie Carrefour na Allegro wiele różnych przydatnych na co dzień i od święta produktów, takich jak np. żywność pakowana w bezpieczny sposób, słodycze, składniki potraw i przyprawy, kosmetyki i środki pielęgnacyjne, środki czystości do domu, w tym proszki, płyny i kapsułki do prania, środki do płukania, płyny do mycia różnych powierzchni, karmy dla psów i kotów, kosmetyki do pielęgnacji dzieci i wiele, wiele innych. Na start będzie to ok. 3.000 produktów - dodaje Dagmara Brzezińska - Marcu.  

Sieć zadebiutowała w obszarze e-grocery jesienią 2016 roku w aglomeracji warszawskiej. Z czasem rozszerzyła działanie swojego e-sklepu spożywczego na region Katowic, Krakowa, Olsztyna, Sosnowca, Chorzowa, Czeladzi, Siemianowic Śląskich, a mieszkańcom innych regionów Polski oferuje dostawy kurierskie  produktów niewymagających chłodzenia. 

Dynamiczny rozwój konceptu e-grocery jest jednym z filarów realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości, a także transformacji żywieniowej, której celem jest zapewnienie konsumentom stałego dostępu do produktów spożywczych wysokiej jakości i w przystępnych cenach. 

- W centrum naszych działań zawsze stawiamy oczekiwania i komfort współczesnych konsumentów. Dlatego wdrożyliśmy strategię omnikanałowości, personalizujemy naszą ofertę oraz usługi i dajemy klientom jeszcze większą swobodę wyboru sposobu i kanału dokonywania zakupów - mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. - Jesteśmy otwarci na nowe technologie i modele biznesowe, dzięki którym dostosowujemy się do wyzwań nowoczesnego handlu. Mamy nadzieję, że nasi konsumenci skorzystają na współpracy dwóch ekspertów: Allegro - w zakresie e-commerce i nowych technologii oraz Carrefour – w dziedzinie transformacji żywieniowej i cyfrowej - dodaje Michał Sacha

Szeroka oferta Carrefour na Allegro pozwoli polskim klientom robić codzienne zakupy i otrzymać je z darmową dostawą w ramach Allegro Smart!. Produkty będzie można bez dodatkowych opłat odbierać w sieci ok 20.000 punktów odbioru lub przez kuriera do dowolnego miejsca wskazanego w zamówieniu: domu, biura, szkoły, itp. Stale rosnąca sieć punktów odbioru, obejmująca placówki Poczty Polskiej, kioski Ruch, Sklepy Żabka, automaty pocztowe w Biedronkach i paczkomaty InPostu jest dostępna w całym kraju. Wprowadzenie do Allegro Smart! dostaw kurierem w listopadzie 2019 spowodowało, że sieć darmowych dostaw zakupów Allegro jest dostępna także bez wychodzenia z domu czy biura.   

Dzięki ofercie od Carrefour na Allegro pojawi się więcej popularnych marek FMCG, wśród nich: żywność, w tym szeroki asortyment produktów ekologicznych, a także z tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli produktów bezglutenowych, bez laktozy, dla diabetyków czy light, kosmetyki, środki czystości, karmy dla zwierząt. W ofercie znajdą się też popularne marki własne Carrefour. 

Kategoria Supermarket, w tym Grocery, są coraz popularniejsze na Allegro, a blisko połowa klientów kupuje w nich korzystając z bezpłatnych dostaw w pakiecie Allegro Smart!. Niektóre towary cieszą się wielką popularnością. np. w tym roku klienci kupili już 12 tysięcy ton karmy dla psów i 750 ton kawy ziarnistej. Klienci kupują najczęściej między godziną 21 a 22, ale najwięcej wkładają do koszyka rano. Najdroższy koszyk był wart prawie 81 tysięcy złotych. Kupujący bardzo lubią przeglądać oferty. Rekordzista robił zakupy przez 6 godzin, w czasie których odwiedził blisko 1000 stron z produktami, zrobił 131 wyszukiwań i dodał do koszyka 99 przedmiotów. 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O CARREFOUR         

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

 

O ALLEGRO

Allegro to lider technologii o europejskich korzeniach i jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Obecnie jest to najpopularniejsze miejsce zakupów online w Polsce i szósty eTail w Europie.

Od 1999 r. sprawiamy, że zakupy stają się coraz przyjemniejsze. Oszczędzamy czas oraz zapewniamy komfort i wygodę klientom. Umożliwiamy wszystkim w Polsce - niezależnie od miejsca zamieszkania - dostęp do największego wyboru produktów w najlepszych cenach.

Na platformie Allegro można znaleźć dziś prawie 130 milionów ofert od ponad 140 tysięcy profesjonalnych sprzedawców - nie tylko największych światowych marek, ale przede wszystkim polskich małych i średnich polskich przedsiębiorstw. W serwisie zarejestrowanych jest  21 milionów kont klientów. Cieszymy się z naszych wyników, ale nie spoczywamy na laurach. Chcemy zachęcić jeszcze więcej Polaków do e-zakupów, gdzie mogą znaleźć niskie ceny, szeroki wybór i maksymalną wygodę.

Allegro bezpośrednio i pośrednio przyczynia się do powstania setek tysięcy miejsc pracy w Polsce, wspierając cyfrową transformację polskiej gospodarki. Pomagamy polskim przedsiębiorcom rozpoczynać i rozwijać działalność e-commerce. Dzięki naszemu ekosystemowi produktów i usług mogą dotrzeć do milionów klientów bez dużych inwestycji.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O CARREFOUR         

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

 

O ALLEGRO

Allegro to lider technologii o europejskich korzeniach i jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Obecnie jest to najpopularniejsze miejsce zakupów online w Polsce i szósty eTail w Europie.

Od 1999 r. sprawiamy, że zakupy stają się coraz przyjemniejsze. Oszczędzamy czas oraz zapewniamy komfort i wygodę klientom. Umożliwiamy wszystkim w Polsce - niezależnie od miejsca zamieszkania - dostęp do największego wyboru produktów w najlepszych cenach.

Na platformie Allegro można znaleźć dziś prawie 130 milionów ofert od ponad 140 tysięcy profesjonalnych sprzedawców - nie tylko największych światowych marek, ale przede wszystkim polskich małych i średnich polskich przedsiębiorstw. W serwisie zarejestrowanych jest  21 milionów kont klientów. Cieszymy się z naszych wyników, ale nie spoczywamy na laurach. Chcemy zachęcić jeszcze więcej Polaków do e-zakupów, gdzie mogą znaleźć niskie ceny, szeroki wybór i maksymalną wygodę.

Allegro bezpośrednio i pośrednio przyczynia się do powstania setek tysięcy miejsc pracy w Polsce, wspierając cyfrową transformację polskiej gospodarki. Pomagamy polskim przedsiębiorcom rozpoczynać i rozwijać działalność e-commerce. Dzięki naszemu ekosystemowi produktów i usług mogą dotrzeć do milionów klientów bez dużych inwestycji.