technologie

OPPO i Karol Basz na wspólnym torze podczas finałowego wyścigu Super Trofeo Lamborghini

24.10.2019 | OPPO

Firma OPPO, globalny producent smartfonów i innowacyjnych technologii mobilnych, jest głównym partnerem międzynarodowych wyścigów samochodowych Super Trofeo Lamborghini. Podczas tego prestiżowego wydarzenia, najlepsi kierowcy z różnych zakątków świata sprawdzają swoje umiejętności na torach, ścigając się samochodami Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo. Wśród nich, w nadchodzącej, europejskiej edycji wydarzenia pojawi się także reprezentant z Polski – Karol Basz, mistrz świata w kartingu i zwycięzca II miejsca zeszłorocznego wyścigu Lamborghini. Firma OPPO będzie go dopingować na torze, a także wspierać poza nim. Karol dołącza również do #ekipyOPPO i będzie promować oraz testować najnowsze smartfony Reno2 w niecodziennych i wymagających warunkach, jakich dostarczają sporty motorowe.

„Dla młodych kierowców starty w pucharach jak Super Trofeo to bezcenne doświadczenie, które procentuje przez całą karierę. Dlatego dobrze, że znane marki angażują się w takie przedsięwzięcia, ponieważ otwiera to kolejne możliwości i sprzyja jeszcze większej profesjonalizacji zawodów” – komentuje Karol Basz. „Cieszę się także z zaproszenia do Ekipy OPPO. Smartfony OPPO są znane z wyjątkowej stylistyki i niezawodności; pasują więc zdecydowanie do sportu który uprawiam” – dodaje Basz

 

OPPO & Lamborghini – szybkość, moc i wyszukane wzornictwo

Partnerstwo cyklu Super Trofeo Lamborghini to kolejne działania OPPO przygotowane dla fanów najlepszego wzornictwa i najnowocześniejszych technologii. Współpraca z Lamborghini rozpoczęła się  w 2018 roku, kiedy zaprezentowano specjalną edycję smartfona OPPO Find X - Automobili Lamborghini wyposażonego w superszybką technologię ładowania SuperVOOC.

W tym roku OPPO przedstawiło właśnie serię smartfonów Reno i Reno2, w których przednia kamera zostały ukryte w wysuwanym module, którego konstrukcja silnie nawiązuje do otwieranych ku górze drzwi aut Lamborghini. To właśnie ten model testuje reprezentant Polski na Super Trofeo Lamborghini Europe.

Reno2 to najnowsza konstrukcja OPPO. Smartfon wyposażony jest w cztery aparaty: główny 48MP, teleobiektyw 13MP, obiektyw do zdjęć monochromatycznych oraz szerokokątny. Urządzenie wyposażono w hybrydową (EIS+OIS) ultrastabilizację obrazu, pozwalającą na realizowanie nagrań wideo nawet w superwymagających warunkach bez najmniejszej obawy, że filmy będą poruszone lub nieczytelne. Zaawansowana kamera oferuje także 5-krotny, hybrydowy zoom oraz 20-krotny zoom cyfrowy. Wyświetlacz E3 AMOLED o przekątnej 6,5”wypełnia 93% jego przedniej powierzchni. Poza tym Reno2 zachwyca swoją wydajnością – działa na nakładce ColorOS 6.1 opartej na najnowszej wersji Androida 9.0, korzysta z pamięci 8GB/256GB, a całość napędza procesor Snapdragon 730G wspierany silnie algorytmami Sztucznej inteligencji. W modelach z serii OPPO Reno2 zastosowano bezpieczną technologię szybkiego ładowania VOOC Flash Charge 3.0, baterię 4000 mAh oraz nowy algorytm VFC, który skraca ostatnie 10% czasu ładowania, dzięki podwojeniu szybkości.

 

OPPO - zoom na emocje

Finałowa  runda, w której weźmie udział Karol Basz, odbywa się w dniach 23-26 października na torach Jerez De La Frontera w Hiszpanii.  Jego zmagania będzie można obserwować na żywo na kanale Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=tylJ3o2tAeI.
Karol będzie również aktywny na swoich kanałach social media oraz instagramie OPPO Polska (https://www.instagram.com/oppomobilepl/).

Współpraca z Lamborghini to tylko jeden z wielu przykładów zaangażowania marki OPPO w międzynarodowe wydarzenia sportowe. Tylko w tym roku producent ogłosił także swoje oficjalne wsparcie dla turnieju tenisowego French Open i Wimbledon. OPPO, jest także partnerem rozhrywek International Cricket Council oraz klubu piłkarskiego FC Barcelona.

Wideo z ostatniego wyścigu Super Trofeo Lamborghini:

https://www.youtube.com/watch?v=b4epU_GLOoc  

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.