handel internet

Carrefour wprowadza pionierski system poleceń do swojego e-sklepu spożywczego

09.09.2019 | Carrefour Polska

Carrefour kontynuuje rozwój e-grocery i jako pierwsza duża sieć handlowa w Polsce wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń  „Poleceni”. Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z dużych rabatów na zakupy.

Rozwój w segmencie e-grocery to jeden z priorytetów realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości, dzięki której klienci mogą dokonywać zakupów w najbardziej dopasowany do swoich potrzeb sposób – bez względu na czas i miejsce, które wybiorą.

Carrefour uruchomił dla swoich klientów e-grocery program „Poleceni” wykorzystujący mechanizm rekomendowania znajomym zakupów w internetowym sklepie spożywczym Carrefour i uzyskiwania rabatów zarówno przez osobę polecającą, jak również dokonującą zakupów po raz pierwszy.

Każdy klient posiadający konto na stronie zakupycodzienne.carrefour.pl może polecić znajomym dokonywanie zakupów e-grocery w Carrefour. Aby skorzystać z rabatów, znajomi, przy swoich pierwszych zakupach o wartości minimum 50zł, muszą jedynie wpisać kod otrzymany od osoby ich polecającej (dostępny jest on w zakładce „Rekomendowane dla Ciebie” lub na stronie: https://zakupycodzienne.carrefour.pl/rekomendowane?utm_source=newsletter&utm_medium=referral).  Po jego wpisaniu, zamówienie osoby polecanej zmniejszy się o 20 zł, a polecającego aż o 30 zł. Jedna osoba może polecić zakupy maksymalnie 3 znajomym i otrzymać nawet 90 zł rabatu. Pełne zasady i regulamin akcji dostępne są na stronie: https://zakupycodzienne.carrefour.pl/files/regulamin/REGULAMIN_polecenia.pdf

- Potencjał rozwoju e-grocery w Polsce jest bardzo duży, a Polacy przekonują się do dokonywania zakupów spożywczych w internecie. Mając ambicję bycia liderem e-zakupów spożywczych na polskim rynku nie zapominamy o wdrażaniu nowatorskich inicjatyw zachęcających nowych klientów do zakupów w naszym sklepie – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. Systemy poleceń i rekomendacji zyskują coraz większą popularność na całym świecie, dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić je w Polsce w naszym e-sklepie. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu zyskamy wielu nowych, lojalnych klientów.

Asortyment e-grocery Carrefour to obecnie około 20 tysięcy produktów spożywczych, chemii gospodarczej i kosmetyków. W stałej ofercie sklepu znajdują się produkty ze wszystkich kategorii FMCG, w tym także produkty ultraświeże, takie jak: warzywa, owoce i zioła, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso i wędliny oraz nabiał. W sklepie można też kupić szeroki asortyment produktów bio, czy z tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli produktów bezglutenowych, bez laktozy, dla diabetyków, light.

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.