handel

4 miliony aut - kamień milowy Mitsubishi Motors

02.08.2019 | Mitsubishi Motors

Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiła, iż osiągnęła kamień milowy 4 milionów samochodów wyeksportowanych z Tajlandii, co uczczono ceremonią w  Laem Chabang w prowincji Chonburi. Spółka Mitsubishi Motors (Thailand) Co., Ltd. (MMTh),  będąca filią MC w Tajlandii, posiada trzy fabryki samochodowe oraz fabrykę silników w prowincji Chonburi, które stały się głównymi ośrodkami produkcyjnymi koncernu poza Japonią.   

    
Firma MMC rozpoczęła działalność w Tajlandii w 1961 roku stając się pierwszym producentem samochodów, który eksportował stamtąd auta w 1988 roku. W zeszłym roku wyeksportowano prawie 80% z 440 000 produkowanych tam samochodów, w tym pojazdów montowanych gotowych podzespołow.

MMTh zatrudnia bezpośrednio ponad 7000 pracowników oraz pośrednio tysiące osób w łańcuchach dostawczych.

Region ASEAN, skupiający się na Tajlandii jest jednym z najważniejszych rejonów dla Mitsubishi Motors.” – powiedział Osamu Masuko, prezes MMC. „Będziemy nie tylko kontynuować wspieranie regionu poprzez działania biznesowe takie, jak dostarczanie produktów odpowiadających na zapotrzebowanie, zatrudnianie pracowników, rozwój działu zasobów ludzkich, inwestycje oraz na lokalną produkcję i eksport, ale także będziemy nadal wspomagać lokalne społeczności poprzez korporacyjne działania obywatelskie. Planujemy dalszy rozwój naszych działań w regionie ASEAN, aby jeszcze bardziej przyczyniać się do rozwiązywania lokalnych problemów.”      

Tajlandia pozostaje ważnym punktem globalnych działań Mitsubishi Motors. Osiągnięty kamień milowy nie jest końcem strategicznej podróży, ale punktem wyznaczającym dalszy rozwój firmy. Zaangażowanie MMC w Tajlandii wpisuje się bowiem w długookresowy plan. Firma będzie kontynuować inwestycje w tym kraju, który jest kluczowym graczem regionu ASEAN i fundamentem jego biznesu.       

O Mitsubishi Motors
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2017 wyniosła 1 101 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,19 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.

 

kontakt dla mediów
Kinga Lisowska
PR Manager , Mitsubishi Motors
Kinga Lisowska

kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii handel