nowe produkty/usługi technologie

Sieć 4G i specjalne strefy 5G na stadionie Legii Ericsson, PLAY i Legia Warszawa uruchamiają wspólny projekt

17.07.2019 | Ericsson Sp. z o.o.

Ericsson, PLAY i Legia Warszawa podpisały list intencyjny, na mocy którego stadion Legii stanie się jednym z najlepiej wyposażonych w infrastrukturę sieciową obiektów w Europie, a klienci PLAY będą mogli korzystać ze specjalnych stref z technologią 5G. Tym samym stadion Legii uzyska dostęp do technologii 3G i 4G, które będą wykorzystane przez użytkowników wszystkich sieci komórkowych i będzie jednym z pierwszych obiektów sportowych wyposażonych w 5G.  Kompleksowe podejście do infrastruktury komórkowej na stadionie zapewni szybki przepływ danych i w efekcie umożliwi dostarczenie kibicom ekskluzywnych treści w najwyższej jakości.

Trzej partnerzy będą współpracować w zakresie stworzenia nowej jakości usług cyfrowych dla kibiców poprzez ulepszoną łączność i innowacyjne usługi stadionowe. Innowacyjne produkty cyfrowe będą dostępne nie tylko na meczach, ale również podczas innych wydarzeń odbywających się przy ul. Łazienkowskiej 3.

- To ogromna satysfakcja, że możemy współpracować z PLAY i klubem Legia Warszawa we  wdrożeniu  technologii związanej z modernizacją komunikacji na stadionie. Ericsson to lider wprowadzenia technologii 5G na całym świecie, a teraz to nowoczesne rozwiązanie udostępnimy znanym z gorącego dopingu kibicom Legii – mówi Martin Mellor, szef firmy Ericsson w Polsce.

- Cieszymy się, że wraz z naszym partnerem technologicznym firmą Ericsson będziemy w stanie zapewnić dostęp do korzyści wynikających z technologii 5G wszystkim uczestnikom biorącym udział w wydarzeniach na stadionie Legii w Warszawie. W kolejnej lokalizacji udowadniamy, że mamy najlepszą sieć w Polsce, odpowiadającą na potrzeby nawet tych najbardziej wymagających klientów – powiedział Jean-Marc Harion, prezes zarządu PLAY.

- Cieszymy się, że dzięki współpracy z PLAY i Ericsson oraz wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii, będziemy mogli znacząco polepszyć jakość dostępu do internetu i usług komunikacyjnych podczas meczów na naszym stadionie. To element transformacji cyfrowej, która umożliwi rozwój naszych usług okołomeczowych. Dzięki tym zmianom niedługo będziemy w stanie w trakcie meczu dostarczyć naszym kibicom unikalny kontent i wdrożyć najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu obsługi - powiedział prezes Legii Warszawa Dariusz Mioduski.

Po zakończeniu projektu Legia będzie dysponowała jednym z najnowocześniejszych stadionów w Europie, na którym będzie możliwa transmisja danych dzięki wykorzystaniu najwyższych standardów technologicznych. Na terenie całego obiektu Ericsson i PLAY zainstalują infrastrukturę obsługującą sieci 3G i 4G, a abonenci PLAY w określonych strefach będą mogli korzystać z technologii 5G. Legia, dzięki rozwojowi swojej aplikacji i innym usługom cyfrowym, przedstawi kibicom nowe, ekskluzywne treści na urządzenia mobilne.

Według analiz Ericsson Mobility Report, użycie urządzeń mobilnych na stadionach, zwiększa się rokrocznie o 67%. W trakcie wydarzenia kibice korzystają z aplikacji, kontaktują się poprzez media społecznościowe i dzielą się doświadczeniami z przyjaciółmi.

5G to standard komunikacji mobilnej następnej generacji, który poszerza możliwości obecnie funkcjonujących sieci mobilnych. Sieci 5G zapewnią konsumentom lepszą i szybszą łączność szerokopasmową, natomiast firmom otwiera możliwości tworzenia aplikacji dla praktycznie wszystkich dziedzin i działań.

Więcej o technologii 5G: https://www.ericsson.com/en/5g/5g-platform

Więcej o aktualnych kontraktach 5G firmy Ericsson: https://www.ericsson.com/en/5g/5g-networks/5g-contracts

 

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

 

Legia Warszawa to 14-krotny mistrz kraju, 19-krotny zdobywca Pucharu Polski (rekord) i lider tabeli wszech czasów Ekstraklasy. Jest najpopularniejszym i najbardziej rozpoznawalnym polskim klubem - jej kanały w social mediach obserwuje ponad 1,5 mln fanów. Legia została założona w 1916 roku przez legionistów Marszałka Józefa Piłsudskiego, walczących na froncie wschodnim podczas I wojny światowej. Swoje mecze rozgrywa przy ul. Łazienkowskiej 3 na Stadionie Miejskim Legii Warszawa im. Józefa Piłsudskiego, który może pomieścić 31 tys. widzów. Jako jedyny polski klub Legia dwukrotnie wystąpiła w fazie grupowej Ligi Mistrzów UEFA - w sezonach 1995/1996 i 2016/17. Największymi sukcesami legionistów na arenie międzynarodowej są półfinał Pucharu Europy 1969/1970, półfinał Pucharu Zdobywców Pucharów 1990/1991 oraz ćwierćfinał Ligi Mistrzów UEFA 1995/1996.

O firmie Play:

P4 Sp. z o.o. operator marki PLAY jest ukierunkowanym na konsumenta operatorem sieci mobilnej świadczącym usługi dla ponad 15 mln abonentów na dzień 31 marca 2019 r. PLAY świadczy mobilne usługi głosowe, tekstowe, transmisji danych oraz wideo klientom indywidualnym oraz biznesowym (przede wszystkim małym i średnim przedsiębiorstwom) w oparciu o umowę oraz na kartę pod marką parasolową PLAY. Usługi te są dostępne dla 99% populacji, poprzez swoją rozległą, nowoczesną oraz efektywną kosztowo sieć telekomunikacyjną 2G/3G/4G LTE, a także w oparciu o umowy o roamingu krajowym/współdzielenia sieci. Więcej informacji znajduje się na stronie www.playcommunications.com oraz www.play.pl       

 

załączniki

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

 

Legia Warszawa to 14-krotny mistrz kraju, 19-krotny zdobywca Pucharu Polski (rekord) i lider tabeli wszech czasów Ekstraklasy. Jest najpopularniejszym i najbardziej rozpoznawalnym polskim klubem - jej kanały w social mediach obserwuje ponad 1,5 mln fanów. Legia została założona w 1916 roku przez legionistów Marszałka Józefa Piłsudskiego, walczących na froncie wschodnim podczas I wojny światowej. Swoje mecze rozgrywa przy ul. Łazienkowskiej 3 na Stadionie Miejskim Legii Warszawa im. Józefa Piłsudskiego, który może pomieścić 31 tys. widzów. Jako jedyny polski klub Legia dwukrotnie wystąpiła w fazie grupowej Ligi Mistrzów UEFA - w sezonach 1995/1996 i 2016/17. Największymi sukcesami legionistów na arenie międzynarodowej są półfinał Pucharu Europy 1969/1970, półfinał Pucharu Zdobywców Pucharów 1990/1991 oraz ćwierćfinał Ligi Mistrzów UEFA 1995/1996.

O firmie Play:

P4 Sp. z o.o. operator marki PLAY jest ukierunkowanym na konsumenta operatorem sieci mobilnej świadczącym usługi dla ponad 15 mln abonentów na dzień 31 marca 2019 r. PLAY świadczy mobilne usługi głosowe, tekstowe, transmisji danych oraz wideo klientom indywidualnym oraz biznesowym (przede wszystkim małym i średnim przedsiębiorstwom) w oparciu o umowę oraz na kartę pod marką parasolową PLAY. Usługi te są dostępne dla 99% populacji, poprzez swoją rozległą, nowoczesną oraz efektywną kosztowo sieć telekomunikacyjną 2G/3G/4G LTE, a także w oparciu o umowy o roamingu krajowym/współdzielenia sieci. Więcej informacji znajduje się na stronie www.playcommunications.com oraz www.play.pl