nowe produkty/usługi technologie media/marketing/reklama

Rodzina w komplecie – OPPO Reno Z wchodzi na polski rynek

10.07.2019 | OPPO

OPPO, jeden z wiodących światowych producentów smartfonów, wprowadził właśnie na polski rynek najnowszy smartfon, uzupełniający świetnie przyjętą serię Reno, którą wyróżnia połączenie najlepszych komponentów, oryginalnego, niesztampowego wzornictwa i niepowtarzalnych rozwiązań. OPPO Reno Z łączy w sobie innowacyjne i estetyczne wzornictwo, zaawansowane rozwiązania technologiczne oraz wysokiej klasy możliwości fotograficzne. Urządzenie wyposażone jest w duży, 6.4-calowy wyświetlacz z wycięciem w kształcie kropli wody, podwójny aparat główny 48 Mpix+5 Mpix, aparat do selfie o rozdzielczości 32 Mpix oraz ukryty pod ekranem czytnik linii papilarnych. W urządzeniu znalazły się także: pojemna bateria 4,035 mAh oraz duża pamięć wewnętrzna – 128GB. Nowy OPPO Reno Z oferuje pożądane rozwiązania i design z półki premium w atrakcyjnej cenie.

 

Główny aparat o rozdzielczości 48 Mpix dostarczy użytkownikom niezapomnianych wrażeń fotograficznych

OPPO oferuje wysokiej jakości parametry fotograficzne, cenione wśród młodszych konsumentów na całym świecie. Reno Z wyposażony jest w podwójny tylny aparat z głównym sensorem o rozdzielczości 48 Mpix oraz 5 Mpix czujnikiem głębi. Główny moduł fotograficzny to 1/2-calowy sensor Sony IMX586 o przysłonie F1.7 i soczewce 6P pozwalający z łatwością wykonywać każdemu zdjęcia niemal profesjonalnej jakości zarówno w dzień jak i w nocy. Nowy tryb nocny Ultra Night Mode 2.0 wykorzystujący złożoną wieloklatkową redukcję szumów oraz wieloklatkowy HDR, co zapewnia znakomitą wyrazistość i wysoką jasność obrazu, a jednocześnie umożliwia oddzielne przetwarzanie tła i twarzy fotografowanych postaci, zapewniając lepsze odwzorowanie koloru skóry i większy realizm obrazu.

Reno Z pozwala na wykonywanie doskonałej jakości zdjęć portretowych zarówno aparatem głównym jak i przednim aparatem selfie, który dzięki czujnikowi o imponującej rozdzielczości 32 Mpix, przysłonie F2.0 oraz soczewce 5P uchwyci nawet najdrobniejsze detale. Ponadto, specjalny, opracowany przez OPPO tryb portretowy Portrait Mode 2.0 zapewnia wysoką jakość zdjęć typu selfie, żywe kolory i naturalne odcienie skóry, a  szerokokątny obiektyw o kącie widzenia 80-stopni umożliwia robienie zdjęć typu selfie o większej szerokości.

 

Symetria i subtelne piękno

W swoim najnowszym smartfonie OPPO wykorzystało nową filozofię projektowania, która sprawia że użytkownicy cieszą się  urządzeniem o eleganckiej i gładkiej formie. Reno Z wyposażony został w 6.4-calowy wyświetlacz full HD+ AMOLED z wcięciem w kształcie kropli wody o proporcjach 19.5:9 o imponujących proporcjach ekranu (tzw. screen to body ratio) na poziomie aż 92%. Co więcej, wbudowana w ekran technologia odpowiedzialna za przenoszenie dotyku – Hidden Fingerprint Unlock – z nowym układem oświetlenia i wykorzystującym sztuczną inteligencję algorytmem rozpoznawania linii papilarnych zwiększa skuteczność czytnika odcisków palców o ok. 20-30% w porównaniu z modelami poprzedniej generacji.

Tylna obudowa to skupia się na środkowej osi konstrukcji, względem niej ułożone zostały tylne no. moduły fotograficzne i logo, czego efektem jest bardziej uporządkowana i przyjemna dla oka forma. Jednocześnie umieszczenie głównego aparatu pod jednolitym, gładkim panelem daje wrażenie większej opływowości.

 

Wysokiej jakości komponenty zapewniają doskonałe parametry

Reno Z posiada ośmiordzeniowy procesor MediaTek Helio P90 wykonanym w technologii 12 nm, 4 GB pamięci RAM LPDDR4x i 128GB pamięci Flash UFS 2.1. Zaawansowany procesor w połączeniu z obszernym miejscem na dane z łatwością zaspokoi codzienne potrzeby użytkowników. Nowy smartfon OPPO to również bateria o pojemności 4,035 mAh z technologią VOOC 3.0 oraz nowy algorytm, który istotnie skraca czas ładowania. Dodatkowo, technologia VOOC 3.0 to także doskonały system kontroli temperatury smartfona, który ma istotne znaczenie przy jednoczesnym ładowaniu i użytkowaniu.

Wysokiej jakości komponenty w najnowszym smartfonie OPPO gwarantują płynne działanie gier mobilnych dzięki zastosowaniu moduł optymalizujący GameBoost 2.0 z funkcjami FrameBoost i TouchBoost. FrameBoost predykcyjnie pozwala na redukcję klatek zapobiegając ewentualnym opóźnieniom w grze, a także zapewnia wysoką jakość rozgrywki, podczas, gdy TouchBoost znacznie zwiększa szybkość reakcji ekranu dotykowego. Reno Z wyposażony został także w funkcje Game Space, Gaming Assistant i inne rozwiązania, które z jednej strony sprawiają, że inne aplikacje nie przeszkadzają graczom w korzystaniu z telefonu, a z drugiej dostarczają im bardziej immersyjnych wrażeń.

 

ColorOS 6 oferuje zupełnie nowy bezramkowy design

Smartfon Reno Z działa na nowej wersji ColorOS 6, która wykorzystuje bezramkowy design, a dzięki zoptymalizowanym układowi interfejsu użytkownika i usunięciu zbędnych linii oddzielających poszczególne obszary daje wrażenie większej przestrzeni. Nowoczesna paleta lekkich i eleganckich barw nadaje cieniowaniu większej naturalności, a nowe czcionki i animacje w systemie ColorOS gwarantują większą immersję podczas użytkowania.

 

Dostępność

Reno Z dostępny jest z pamięcią 4GB RAM+128 ROM, w dwóch wersjach kolorystycznych: fioletowym i czarnym. Urządzenie w cenie 1499 zł już od dziś jest dostępne w sklepach MediaMarkt, RTV Euro AGD i Media Expert (kanały online i wybrane punkty fizyczne) oraz w Strefie Marki OPPO na Allegro i w x-kom.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącą marką smartfonów, która dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz będąc pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz przedstawiając pierwsze urządzenie, które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak RTV Euro AGD i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Firma poszerzyła kanały dystrybucji o takie sieci jak: MediaMarkt oraz Media Expert. Smartfony OPPO Reno będą sprzedawane także we współpracy
z operatorami telekomunikacyjnymi takimi jak Orange i Play. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako doskonale odnajdujące się w najnowszych trendach, czujące rytm popkultury produkty.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącą marką smartfonów, która dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz będąc pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz przedstawiając pierwsze urządzenie, które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak RTV Euro AGD i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Firma poszerzyła kanały dystrybucji o takie sieci jak: MediaMarkt oraz Media Expert. Smartfony OPPO Reno będą sprzedawane także we współpracy
z operatorami telekomunikacyjnymi takimi jak Orange i Play. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako doskonale odnajdujące się w najnowszych trendach, czujące rytm popkultury produkty.