media/marketing/reklama

Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO, jurorem Effie Awards

03.06.2019 | FIBARO

Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO, dołączyła do zespołu jurorskiego prestiżowego konkursu Effie Awards. Wraz z pozostałymi członkami jury wyłoni najlepsze kampanie i rozwiązania marketingowe w kategoriach „performance marketing / e-commerce”, „retail / kanały sprzedaży” oraz „tech driven”.

Anna Adrian kieruje działaniami z zakresu komunikacji marketingowej i PR marki FIBARO – producenta rozwiązań i systemu inteligentnego domu – obecnej na ponad stu rynkach świata. W swoim portfolio posiada sukcesy takich firm i marek jak Allegro, BZWBK, INEA oraz nagrody, m.in. Effie Awards, Złote Spinacze czy Dyrektor Marketingu Roku.

– „Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto, tylko nie wiemy, która połowa”. Ten konkurs to idealna okazja, by się tego dowiedzieć, pokazać, które działania były skuteczne, a więc okazały się słuszną inwestycją. To niezwykle istotna wiedza z punktu widzenia każdej firmy przeznaczającej środki na promocję – mówi Anna Adrian, dyrektor marketingu i PR FIBARO. – Z perspektywy lat widzę, że nie można pozwolić sobie na zachowawczość. W marketingu kołem napędowym są emocje. Marketingowcy muszą więc mieć odwagę, aby realizować projekty, które łamią schematy i angażują odbiorców. Cieszę się, że mogę nie tylko wykorzystać lata doświadczeń do intensywnego wspierania FIBARO, ale także wspomóc całą branżę marketingu poprzez wskazanie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań  marketingowych zgłoszonych do 20, jubileuszowej, edycji konkursu Effie Awards – dodaje Anna Adrian.

Pod kierownictwem Anny Adrian FIBARO przeprowadziło m.in. nagrodzony Brązowym Spinaczem 2018 projekt badawczy, który dowiódł, że posiadacze systemu inteligentnego domu doświadczają znacznie niższego poziomu stresu związanego z bezpieczeństwem domu. Obecnie FIBARO stoi przed wyzwaniem zmieniającej się świadomości konsumentów. Lata pracy nad wizerunkiem marki i branży pozwoliły otworzyć kolejny etap: smart home przestaje być postrzegany jako zbiór gadżetów, a w oczach coraz szerszej grupy odbiorców staje się niezbędnym elementem przestrzeni życiowej zarówno w Polsce, jak i na świecie.

informacje o firmie

O FIBARO   

FIBARO to globalna marka działająca w branży Internetu Rzeczy (Internet of Things), dostarczająca rozwiązań z zakresu automatyki budynkowej. System FIBARO w przeciągu zaledwie kilku lat, zadomowił się na sześciu kontynentach, w przeszło stu krajach, stając się jednym z najbardziej zaawansowanych, bezprzewodowych systemów inteligentnego domu na świecie. FIBARO jest systemem w całości stworzonym, rozwijanym i produkowanym w Polsce – zarówno siedziba, jak i fabryka FIBARO znajdują się w Poznaniu. Firma zatrudnia niemal 400 pracowników. Od lipca 2018 r. marka jest częścią grupy Nice. Misją FIBARO jest wzbogacanie życia ludzi na całym świecie poprzez tworzenie komfortowej, przyjaznej i bezpiecznej przestrzeni domowej.

Więcej informacji o firmie i produktach znaleźć można na stronie www.fibaro.com

informacje o firmie

O FIBARO   

FIBARO to globalna marka działająca w branży Internetu Rzeczy (Internet of Things), dostarczająca rozwiązań z zakresu automatyki budynkowej. System FIBARO w przeciągu zaledwie kilku lat, zadomowił się na sześciu kontynentach, w przeszło stu krajach, stając się jednym z najbardziej zaawansowanych, bezprzewodowych systemów inteligentnego domu na świecie. FIBARO jest systemem w całości stworzonym, rozwijanym i produkowanym w Polsce – zarówno siedziba, jak i fabryka FIBARO znajdują się w Poznaniu. Firma zatrudnia niemal 400 pracowników. Od lipca 2018 r. marka jest częścią grupy Nice. Misją FIBARO jest wzbogacanie życia ludzi na całym świecie poprzez tworzenie komfortowej, przyjaznej i bezpiecznej przestrzeni domowej.

Więcej informacji o firmie i produktach znaleźć można na stronie www.fibaro.com