ekonomia/biznes/finanse

Więcej mody i usług w ETC Swarzędz

20.12.2018 | Capital Park

Do grona najemców ETC Swarzędz, centrum handlowego należącego do Capital Park oraz Akron Group, dołączają kolejne marki. Asortyment mody dziecięcej i młodzieżowej wzbogaciła marka Reporter Young, a już niebawem poszerzy się także i oferta usługowa centrum – otwarty zostanie salon fryzjersko-kosmetyczny Wonderland.

Reporter Young powrócił do ETC Swarzędz w nowej odsłonie – sklep ten działał w centrum zarówno przed, jak i w trakcie jego modernizacji. Obecny lokal zajmuje 74 mkw. i został uruchomiony 6 grudnia b.r. W kolekcjach marki, dedykowanej dzieciom i nastolatkom, znajdują się trzy linie: rebel, freak oraz street, odpowiadające na potrzeby dorastającej młodzieży. W ofercie Reporter Young znaleźć można zarówno ubrania sezonowe, takie jak ciepłe kurtki, swetry i bluzy oraz modne dodatki, a także ubrania idealne na bardziej eleganckie rodzinne lub szkolne okazje.

Salon Wonderland, który zdążył już zdobyć grono lojalnych klientów w jednej z poznańskich galerii handlowych, otworzy swoją kolejną placówkę w ETC Swarzędz. Nowy najemca zajmie ponad 86 mkw. powierzchni i oferować będzie szeroki wachlarz usług fryzjerskich z zakresu strzyżenia, pielęgnacji i koloryzacji, a także wybrane zabiegi kosmetyczne (m.in. stylizację
i pielęgnację paznokci, zabiegi na twarz, drobne usługi takie jak henna i regulacja brwi i wiele innych). Dla mężczyzn dostępne będą także usługi barberskie, związane z pielęgnacją brody
i zarostu. Swoją działalność salon Wonderland rozpocznie na początku Nowego Roku.

W ostatnim czasie ofertę wnętrzarską w ETC Swarzędz poszerzyła też marka home&you, która uruchomiła swój salon o powierzchni 434 mkw. w listopadzie b.r. i od momentu otwarcia cieszy się niesłabnącą popularnością wśród klientów centrum.

– Cieszymy się, że możemy spełnić kolejne oczekiwania naszych klientów. Pojawienie się salonu fryzjerskiego było przez wiele osób bardzo wyczekiwane i cieszymy się, że już wkrótce  wzmocni on ofertę naszego centrum. Równie mocno klienci czekali na sklep z pełną ofertą wnętrzarską i po sukcesie otwarcia home&you mamy nadzieję,  że ta pozytywna tendencja i wysoka frekwencja utrzymają się, a także przyczynią do kolejnych wzrostów odwiedzalności w całym ETC. Ogromną satysfakcję daje nam również fakt, że powracają do nas marki, z którymi mieliśmy okazję współpracować jeszcze przed modernizacją obiektu – co pokazuje, że kierunek wytyczonych zmian jest dla nich interesujący i chcą się rozwijać również w tym nowym koncepcie – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park.  – Nie ustajemy jednak w naszych działaniach i sukcesywnie rozwijamy ofertę handlową. Już w najbliższym czasie poinformujemy o kolejnych markach, które dołączą do grona najemców ETC Swarzędz, tym razem znacząco wzmocniona zostanie oferta sportowa – dodaje M. Najgrodzki.

ETC Swarzędz działa nieprzerwanie od 1994 roku, będąc jednym z najstarszych centrów handlowych w województwie wielkopolskim. Aby po latach funkcjonowania obiektu dostosować go do współczesnych standardów architektonicznych oraz odpowiedzieć na rosnące oczekiwania klientów oraz najemców, nakładem wspólnych sił Akron Group oraz Grupy Capital Park, centrum zostało gruntownie zmodernizowane w okresie lipiec 2016-wrzesień 2017. Po przebudowie ETC Swarzędz dysponuje 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni, na której działa 80 lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu są zarówno znane, sieciowe marki takie jak Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura, Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Martes Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, Tatuum, Big Star, Sinsay, Quiosque, restauracja Olimp, KFC, Pizza Hut czy Vision Express, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep z zabawkami Kids, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi CP Property Management oraz BOIG Property Consulting. Inwestorami
i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.

kontakt dla mediów
Lidia Piekarska-Juszczyk
Biuro prasowe Capital Park
Lidia Piekarska-Juszczyk

l.piekarska@bepr.pl

informacje o firmie

Capital Park jest doświadczoną i uznaną firmą inwestycyjną na rynku nieruchomości w Polsce, od blisko 5 lat notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa stworzyła wysokiej jakości portfel nieruchomości składający się z nowoczesnej powierzchni biurowej i handlowej klasy A, obejmujący przede wszystkim takie aktywa jak Eurocentrum Office Complex czy Royal Wilanów oraz jest w trakcie budowy flagowego projektu rewitalizacyjnego – Dawnej Fabryki Norblina w centrum Warszawy. Grupa zarządza portfelem nieruchomości o łącznej powierzchni 304.000  m2 i wartości rynkowej 2,4 mld PLN, z czego 77% stanowią nieruchomości zlokalizowane w Warszawie – najbardziej perspektywicznym rynku nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

załączniki

kontakt dla mediów
Lidia Piekarska-Juszczyk
Biuro prasowe Capital Park
Lidia Piekarska-Juszczyk

l.piekarska@bepr.pl

informacje o firmie

Capital Park jest doświadczoną i uznaną firmą inwestycyjną na rynku nieruchomości w Polsce, od blisko 5 lat notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa stworzyła wysokiej jakości portfel nieruchomości składający się z nowoczesnej powierzchni biurowej i handlowej klasy A, obejmujący przede wszystkim takie aktywa jak Eurocentrum Office Complex czy Royal Wilanów oraz jest w trakcie budowy flagowego projektu rewitalizacyjnego – Dawnej Fabryki Norblina w centrum Warszawy. Grupa zarządza portfelem nieruchomości o łącznej powierzchni 304.000  m2 i wartości rynkowej 2,4 mld PLN, z czego 77% stanowią nieruchomości zlokalizowane w Warszawie – najbardziej perspektywicznym rynku nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.