internet media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Trzy wyróżnienia dla mBanku w konkursie Złotych Bankierów

25.04.2018 | Grupa mBank

Na wczorajszej gali podsumowującej ranking Złotych Bankierów, mBank otrzymał trzy wyróżnienia. Dwa z nich są szczególnie cenne, ponieważ przyznane przez internautów. Głosujący docenili działania mBanku w social mediach oraz przełomową, pierwszą na polskim rynku książkę o matematyce „Matematyka jest wszędzie” wydaną przez mFundację. Dodatkowo, mBank otrzymał wyróżnienie w kategorii specjalnej – Bezpieczny bank.

Nagrody Złotych Bankierów przyznano w tym roku po raz dziewiąty. Sam konkurs jest największym w kraju przekrojowym badaniem działalności banków – od jakości produktów, poprzez komunikację marketingową czy innowacyjność i bezpieczeństwo.

W tegorocznej edycji mBank otrzymał trzy wyróżnienia. Dwa z nich, czyli statuetki za działania w social mediach oraz CSR, zostały przyznane głosami internautów i ekspertów z branży. Jedno to specjalne wyróżnienie dla Bezpiecznego banku.

Jak wskazują organizatorzy, wyróżnienie w kategorii specjalnej „Bezpieczny bank” jest przyznawane na podstawie badania narzędzi i procedur bezpieczeństwa w banku, ale także dodatkowych działań dotyczących edukacji w zakresie bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej. mBank ma na tym polu duże doświadczenie, ponieważ już od 3 lat konsekwentnie realizuje kampanię „Uważni w sieci”, którą uwrażliwia internautów na zagrożenia czyhające w sieci i wskazuje pozytywne zachowania, pomagające zachować bezpieczeństwo.

W zwycięskiej kategorii social media mBank zgłosił swój profil na Facebooku. W styczniu br. przeprowadziliśmy tam najbardziej angażująca kampanię, wspierającą 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i pierwszy w kraju livestreaming z opcją „donations”. Pokazywaliśmy także kulisy Finału WOŚP z udziałem wolontariuszy i pracowników banku.

Wiceprezes mBanku ds. detalicznych, Cezary Kocik dziękując za wyróżnienia mówił: - Odbieranie statuetek przyznanych głosami internautów to szczególny zaszczyt. Ostatecznie pracujemy dla nich. Czy to nasze profile w social mediach, czy też dostarczanie najwyższej jakości w zakresie bezpieczeństwa – każdy nasz wysiłek ma dać klientom satysfakcję. Dziękujemy również za nagrodzenie naszych działań na rzecz bezpieczeństwa. Mamy wrażenie, że 3 lata temu rozpoczęliśmy w branży dyskusję na ten temat i teraz z dumą zauważamy, że nikt już nie przymyka oczu na ten kluczowy z punktu widzenia klientów obszar.

Internauci docenili także działania mBanku w kategorii „Bank wrażliwy społecznie”. Bank zaprezentował działania mFundacji, która od 4 lat wspiera edukację matematyczną, w tym wydaną w 2017 r. przełomową książką „Matematyka jest wszędzie”. Po raz pierwszy książka o matmie nie pokazuje dzieciom wzorów i abstrakcyjnych zadań. Pozwala za to całym rodzinom aktywnie odkrywać przyjazną matematykę w codziennym życiu - w kuchni, na spacerze, w sklepie, na wakacjach. Fundacja przekazuje książkę bezpłatnie. Jej wyjątkowość  doceniło już 5 tys. pracowników banku i ponad 26 tys. klientów. Kolejna edycja akcji, w której będzie można zamówić egzemplarz dla siebie rusza już 10 maja br. pod adresem www.mjakmatematyka.pl

- Nasza książka jest przeznaczona dla rodzin z dziećmi w wieku 5-12 lat.   Pomyślana została jako pomoc, zbiór inspiracji, może nawet recepta na mądre zacieśnianie więzi poprzez jakościowe spędzanie wspólnego czasu z dzieckiem – o zwycięskiej książce opowiada Iwona Ryniewicz, prezes mFundacji. – To przełomowe wydawnictwo, które ma zachęcić dzieci do odkrywania matematyki w otaczającym nas świecie. Liczymy, że książka pomoże polskim rodzinom obalić mity dotyczące tego przedmiotu i da dzieciom solidny fundament do poznawania matematyki inaczej niż za pomocą szkolnych formułek – dodaje Ryniewicz. 

informacje o firmie
informacje o firmie