nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne

Unikalna oferta dla graczy w mBanku: subskrypcja PlayStation Plus w prezencie

04.01.2018 | Grupa mBank

mBank uruchomił promocję skierowaną do graczy. Użytkownicy konsol mają szansę otrzymać nawet 3 kody uprawniające do 3-miesięcznej subskrypcji PlayStation Plus w zamian za otwarcie rachunku i aktywne korzystanie z niego. Dodatkowo nowi klienci – gracze mogą otrzymać kartę debetową z własną grafiką oraz całkowicie darmową eKartę do płacenia w internecie. Promocja trwa do końca stycznia br.

Konto dla graczy w mBanku jest pierwszym takim rozwiązaniem w Europie i jednym z pierwszych na świecie.  Dzięki promocji nowi klienci banku mogą uzyskać szczególnie atrakcyjny bonus, czyli 3-miesięczną subskrypcję PlayStation Plus. Kolejne dwa kody na darmowe subskrypcje czekają na klientów, którzy spełnią promocyjne warunki aktywności na rachunku.

Poza bonusami, bank oferuje także rachunek prowadzony bez opłat, personalizowaną kartę z własnym wizerunkiem oraz dodatkowo eKartę do płacenia w internecie. Dla uczestników promocji eKarta będzie całkowicie bezpłatna. Wniosek o specjalne konto dla gracza można złożyć na stronie: https://kontobankowegracza.pl/

- Liczba graczy w Polsce stale się powiększa. Obecnie szacuje się, że jest to nawet 16 mln osób! Wiedząc, że to szczególna grupa, zaznajomiona z nowoczesnymi technologiami, postanowiliśmy stworzyć produkt wyłącznie dla graczy, wyposażony w atrakcyjne bonusy – tłumaczy Jakub Jaśkiewicz z mBanku, odpowiedzialny za wdrożenie.

Nowy produkt w ofercie banku powstał we współpracy z agencją Gameset, która była odpowiedzialna za analizę rynku i koncepcję konta, oraz PlayStation Polska, które dostarczyło produkty cyfrowe do oferty.

- Jesteśmy bardzo dumni z tego, że razem z mBankiem stworzyliśmy unikalny produkt dla graczy. Jest to kolejny dowód na to, że gaming staje się poważnym trendem konsumenckim. A marki będą go coraz mocniej wykorzystywać - mówi Piotr Bombol, Strategy Director & Partner w Gameset.

Kampania launchowa została zrealizowana przez Gameset (strategia), VML Polska (kreacja, produkcja) oraz Mindshare (zakup mediów).

informacje o firmie
informacje o firmie