O Intersnack Poland
Intersnack Poland Sp. z o. o. jest częścią Grupy Intersnack, lidera na rynku słonych przekąsek z niemal 60-letnim doświadczeniem. Początki działalności polskiej spółki sięgają 1992 roku, kiedy w fabryce w Słomnikach rozpoczęto produkcję orzeszków marki Felix, która bardzo szybko stała się liderem w kategorii orzeszków ziemnych i orzechów przekąskowych. W 2011 roku na rynku pojawiły się produkty pod marką Przysnacki, która krótko po wprowadzeniu zdobyła pozycję nr 2 w kategorii chrupek i prażynek i nr 1 w tej kategorii w kanale hipermarketów. Obecnie Intersnack Poland zatrudnia ponad 1 200 osób w trzech zakładach produkcyjnych: w Nysie, gdzie wytwarzane są chipsy, chrupki i prażynki, w Radomiu, gdzie produkowane są chipsy oraz w Słomnikach, gdzie przetwarzane są orzechy i orzeszki. W 2024 roku polska spółka sprzedała ponad 80 tys. ton słonych przekąsek, a jej obroty osiągnęły ponad 1,6 mld złotych.
Każdego dnia Intersnack oferuje konsumentom najlepszy wybór pysznych słonych przekąsek, które zapewnią chwile chrupiącej przyjemności. O ich wysokiej jakości świadczą liczne nagrody – w Polsce są to m. in. Superbrands, Hit Handlu, Perła Rynku FMCG, Produkt Innowacyjny czy Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów®.
Firma przywiązuje przy tym bardzo dużą wagę do zrównoważonego rozwoju. Działania Intersnack na rzecz środowiska naturalnego skupiają się przede wszystkim na zmniejszeniu ilości odpadów powstających w procesie produkcji – zarówno opakowaniowych, jak i jadalnych – oraz śladu węglowego w całym łańcuchu dostaw. W Polsce w 2022 roku, zredukowana została ilość materiału opakowaniowego – o 24 proc. poprzez pocienienie folii oraz o 14 proc. poprzez zmniejszenie opakowania dla wybranych produktów marki Przysnacki. Dzięki temu w kartonach mieszczą się cztery paczki więcej, co przekłada się na optymalizację transportu, a tym samym redukcję emisji CO2 do atmosfery. Ponadto kartony te, podobnie jak puszki produktów marki Felix, są wykonane w 100 proc. z materiałów nadających się do recyklingu. Dodatkowo, już od 2020 roku polskie fabryki Intersnack nie generują żadnych odpadów spożywczych – materiały odpadowe są wykorzystywane m. in. jako kompost czy pasza dla zwierząt. Eliminując na każdym kroku marnotrawstwo i straty, firma przyczynia się do tworzenia gospodarki obiegu zamkniętego.
O zespole KACPERCZYK
Maciek i Paweł Kacperczyk zadebiutowali w 2020 roku płytą „Sztuki Piękne”, a znajdujący się na niej utwór „Iggy” docenił sam zainteresowany, czyli Iggy Pop, m.in. wspominając o braciach podczas swojej audycji w radiu BBC. W listopadzie 2021 roku, duet powrócił z „Kryzysem Wieku Wczesnego”. Krążek krótko po premierze pokrył się złotem, a finalnie platyną (m.in. ze względu na wielki hit „Sebiksy", który osiągnął status podwójnie platynowej płyty). Trzeci album pt. „Pokolenie Końca Świata” ukazał się latem 2023 roku. Płyta, na której znajdziemy takie utwory jak „Syn okiennika”, z gościnnym udziałem Artura Rojka, czy „Jakbym zjadł mentosy i popił je colą”, zadebiutował na pierwszym miejscu zestawienia OLiS i w pierwszych tygodniach premiery utrzymywał się na pierwszym miejscu najczęściej słuchanych polskich albumów na Spotify. Po sukcesach wydawniczych, Paweł i Maciek zagrali setki koncertów w całej Polsce, współtworzyli Orkiestrę Męskiego Grania wspólnie z Mrozem i Darią Zawiałow, a ostatnio, wspólnie z Kukonem, wystąpili z projektem specjalnym na festiwalu ZORZA za sprawą zaproszenia od Dawida Podsiadły. W październiku 2025 roku odbędzie się premiera ich najnowszego albumu pt. „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK”, a nowy materiał na żywo można będzie usłyszeć podczas zbliżającej się trasy koncertowej, zatytułowanej „WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK TOUR”.