ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia

10 lat Programu Santander Universidades w Polsce

Santander Universidades świętuje 25-lecie wspierania szkolnictwa wyższego na świecie oraz 10-lecie funkcjonowania w Polsce. Do tej pory program wsparł 630 tysięcy studentów, absolwentów, pracowników akademickich, a także młodych przedsiębiorców oraz podpisał umowy o współpracy z ponad 1000 uczelni wyższych i instytucji akademickich w 11 krajach. Z okazji rocznicy rozpoczęcia działań w Polsce, Santander Universidades zaoferuje 3 tysiące nowych stypendiów rozwojowych.

Działalność Santander Universidades w Polsce rozpoczęła się w 2011 roku. Od tej pory do programu dołączyło 59 polskich uczelni, otwartych zostało 12 placówek relacyjnych, natomiast tysiące studentów, absolwentów i pracowników uczelni uzyskało wsparcie w rozwoju kompetencji. Program Santander Universidades był wielokrotnie nagradzany i doceniany przez środowisko akademickie w Polsce.

Współpraca z polskimi uczelniami to nieustający dialog, wymiana wiedzy oraz doświadczeń. Głos akademicki jest dla nas kluczowym aspektem kształtującym program Santander Universidades. Dostosowujemy nasze wsparcie do realnych potrzeb i wyzwań przed jakimi stoi szkolnictwo wyższe oraz absolwenci opuszczający mury akademickie. Naszym wspólnym celem jest przygotowanie młodych osób do wejścia na rynek pracy tak, aby ich kompetencje jak najlepiej odpowiadały zapotrzebowaniu pracodawców – powiedział Wojciech Leśniewski, dyrektor Santander Universidades w Polsce.

Z okazji rocznicy funkcjonowania Santander Universidades został przygotowany raport opisujący działalność programu w Polsce. Cały raport dostępy jest na stronie www.santander.pl/10lat

3 tysiące nowych stypendiów

Grupa Santander ogłasza nabór na nowe programy dla studentów, absolwentów, start-upów oraz małych firm, aby wspólnie świętować 25 rocznicę funkcjonowania programu Santander Universidades na świecie. Nowe programy stypendialne, pod hasłem #NeverStopLearning, to:

  • 1600 miejsc na Stypendium Santander | Digital Business - The University of Chicago, które wspiera rozwój umiejętności menadżerskich;
  • 400 miejsc na Stypendium Santander Tech | Emerging Technologies Program by MIT Professional Education, oferujące rozwój najbardziej pożądanych przez pracodawców kompetencji technologicznych;
  • 1000 miejsc na Stypendium Santander Languages | English to Boost Your Career - University of Pennsylvania – program językowy oferujący rozwój znajomości języka branżowego i specjalistycznego języka angielskiego.

 

Szczegóły programów stypendialnych znajdują się na www.becas-santander.com/pl

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

informacje o firmie

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

 

Grupa Santander to wiodąca uniwersalna grupa bankowa z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r. Utrzymuje silną obecność na 10 kluczowych rynkach w Europie oraz obu Amerykach i jest jednym z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Jej misją jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie. Grupa Santander dąży do tego, aby stawać się instytucją coraz bardziej odpowiedzialną społecznie. W tym celu zobowiązała się m.in. przeznaczyć w latach 2019–2025 ponad 120 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych, a także zwiększyć w tym samym okresie dostęp ponad 10 mln osób do produktów i usług bankowych. Według stanu po pierwszym półroczu 2021 r. Grupa posiada 150 mln klientów (w tym 24,2 mln klientów lojalnych oraz 45,3 mln klientów cyfrowych), 10 000 oddziałów i 190 000 pracowników.

więcej z kategorii ekonomia/biznes/finanse

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

informacje o firmie

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

 

Grupa Santander to wiodąca uniwersalna grupa bankowa z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r. Utrzymuje silną obecność na 10 kluczowych rynkach w Europie oraz obu Amerykach i jest jednym z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Jej misją jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie. Grupa Santander dąży do tego, aby stawać się instytucją coraz bardziej odpowiedzialną społecznie. W tym celu zobowiązała się m.in. przeznaczyć w latach 2019–2025 ponad 120 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych, a także zwiększyć w tym samym okresie dostęp ponad 10 mln osób do produktów i usług bankowych. Według stanu po pierwszym półroczu 2021 r. Grupa posiada 150 mln klientów (w tym 24,2 mln klientów lojalnych oraz 45,3 mln klientów cyfrowych), 10 000 oddziałów i 190 000 pracowników.