wydarzenia kultura/sztuka/rozrywka ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia

Santander Bank Polska sponsorem Open Eyes Economy Summit

16 i 17 listopada w Centrum Kongresowym ICE Kraków odbędzie się szósta edycja Open Eyes Economy Summit – Międzynarodowego Kongresu Ekonomii Wartości. Santander Bank Polska jest sponsorem kongresu, który podobnie jak w zeszłym roku będzie można obejrzeć online, także w wersji dla niesłyszących.

Open Eyes Economy Summit odbywa się w Krakowie od 2016 roku i gromadzi wybitne osobistości ze świata nauki, ekonomii, kultury. To kongres poświęcony ekonomii opartej na wartościach społecznych. W tym roku odbędzie się 16-17 listopada w Centrum Kongresowym ICE Kraków oraz na platformie streamingowej Live OEES.

Szósta edycja wydarzenia składa się z czterech bloków tematycznych: FIRMA-IDEA, MARKA-KULTURA, MIASTO-IDEA oraz ŁAD MIĘDZYNARODOWY. Podczas sekcji tematycznych zostaną poruszone m.in. tematy: zarządzania różnorodnością w organizacji, organizacje i ekosystemy biznesowe w czasach COVID, miasta historyczne, naturalizacja i ulokalnienie gospodarowania, streaming & gaming oraz projektowanie nowego świata po pandemii. Dzięki wsparciu Santander Bank Polska wszystkie wystąpienia w bloku FIRMA-IDEA będą tłumaczone na Polski Język Migowy, a tym samym dostępne dla szerszej publiczności.

Drugiego dnia Kongresu, 17 listopada, odbędzie się dyskusja w ramach sesji specjalnej „ESG – nowa rzeczywistość biznesu” z udziałem m.in. Katarzyny Teter, menedżer ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w Santander Bank Polska. – Czynniki ESG, które tradycyjnie nie były częścią analizy finansowej, dziś stają się jej nieodzownym elementem. Regulacje unijne, rosnąca presja inwestorów, świadomość zmian klimatycznych skłaniają firmy do opierania modeli biznesowych na wskaźnikach ESG. Banki mogą odegrać kluczową rolę w tym procesie – poprzez odpowiednie kierowanie kapitału, ale też właściwe zachęty czy dzielenie się wiedzą – komentuje Katarzyna Teter.

Oprócz tej debaty, na uczestników czeka szereg innych sesji specjalnych:

  • (Nie)szczęście pracy,
  • Aktywizm społeczny – żeby chciało się chcieć,
  • Całkiem nowa energia
  • Digital trust – nowa waluta czy utopia?

 

GeneRacje

Jedną z głównych myśli VI Kongresu Open Eyes Economy Summit będą relacje międzypokoleniowe, nazwane GeneRacjami. Tegoroczny kongres po raz pierwszy ma nie jedną, a dwie twarze – starszego mężczyzny oraz młodej dziewczyny. Jest to również motyw przewodni kampanii społecznej towarzyszącej wydarzeniu.

Organizatorzy przeprowadzą serię warsztatów międzypokoleniowych dla seniorów i juniorów, których efekty przedstawione zostaną na wystawie oraz podczas performance’u w trakcie OEES VI, na którym odbędzie się również specjalna sesja Q&A dotycząca różnorodności pokoleniowej. Całość merytorycznie dopełni Raport Generacyjny przygotowany przez ekspertów think tanku OEES HUB.

– Sporo uwagi poświęcamy w tym roku relacjom międzypokoleniowym, które są niesamowicie ważnym elementem, bez którego nie zbudujemy nowego świata. Czas, by ożywić przepływ myśli także od młodszego pokolenia do tych starszych. Różnorodność, innowacyjne rozwiązania zapobiegające wykluczeniu lub ograniczeniu możliwości przedstawicielom wszystkich #GeneRacji oraz ludziom o różnym stopniu sprawności to tematy, które chcemy wspierać i o nich rozmawiać. Dlatego cieszymy się ze współpracy przy tegorocznej edycji kongresu z Santander Bank Polska. To partnerstwo pozwala nam nie tylko na uzyskanie wsparcia merytorycznego, ale także na udostępnienie wydarzenia osobom głuchym i niedosłyszącym – mówi prof. Jerzy Hausner, pomysłodawca oraz Przewodniczący Rady Programowej OEES.

OEES otwiera nie tylko oczy

Zainteresowani mogą wziąć udział w kongresie zarówno przy pomocy wirtualnej platformy streamingowej Live OEES (live.oees.pl), jak i stacjonarnie, w Centrum Kongresowym ICE Kraków. OEES, oprócz interdyscyplinarnego programu, znany jest również z żywej i otwartej formuły oraz możliwości networkingowych, którym sprzyja specjalnie zaaranżowana przestrzeń Centrum Kongresowego ICE oraz otwartość uczestników Kongresu Otwartych Oczu. W trakcie kongresu będzie można także wziąć udział w wydarzeniach towarzyszących, w tym m.in. w Open Eyes Art Festival.

Szczegóły i rejestracja: www.kongres.oees.pl

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

informacje o firmie

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

 

Grupa Santander to wiodąca uniwersalna grupa bankowa z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r. Utrzymuje silną obecność na 10 kluczowych rynkach w Europie oraz obu Amerykach i jest jednym z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Jej misją jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie. Grupa Santander dąży do tego, aby stawać się instytucją coraz bardziej odpowiedzialną społecznie. W tym celu zobowiązała się m.in. przeznaczyć w latach 2019–2025 ponad 120 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych, a także zwiększyć w tym samym okresie dostęp ponad 10 mln osób do produktów i usług bankowych. Według stanu po pierwszym półroczu 2021 r. Grupa posiada 150 mln klientów (w tym 24,2 mln klientów lojalnych oraz 45,3 mln klientów cyfrowych), 10 000 oddziałów i 190 000 pracowników.

więcej z kategorii wydarzenia

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

informacje o firmie

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

 

Grupa Santander to wiodąca uniwersalna grupa bankowa z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r. Utrzymuje silną obecność na 10 kluczowych rynkach w Europie oraz obu Amerykach i jest jednym z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Jej misją jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie. Grupa Santander dąży do tego, aby stawać się instytucją coraz bardziej odpowiedzialną społecznie. W tym celu zobowiązała się m.in. przeznaczyć w latach 2019–2025 ponad 120 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych, a także zwiększyć w tym samym okresie dostęp ponad 10 mln osób do produktów i usług bankowych. Według stanu po pierwszym półroczu 2021 r. Grupa posiada 150 mln klientów (w tym 24,2 mln klientów lojalnych oraz 45,3 mln klientów cyfrowych), 10 000 oddziałów i 190 000 pracowników.