sprawy społeczne towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Jaki jest najwspanialszy smak na świecie? Domowy smak. Kampania Knorr z okazji Dnia Matki

22.05.2015 | Knorr

„Najwspanialszy smak na świecie” to kampania przygotowana z okazji Dnia Matki przez markę Knorr. W jej ramach powstał film pokazujący, jak wielką moc mają smaki domowej kuchni. Kuchni naszych Mam: https://www.youtube.com/watch?v=NAQdoTVES2Y

Kampania „Najwspanialszy smak na świecie” dotyka problemu powszechnej dzisiaj rozłąki z bliskimi i wiążącej się z nią tęsknoty za rodzinnym domem. Jej symbolem jest domowa kuchnia naszych Mam, której smaki przechowujemy w pamięci. To one-Mamy z miłością przygotowywały nasze ulubione dania – pachnące mielone, pyszne pierogi czy najlepszą na świecie zupę pomidorową. Właśnie z dala od rodzinnego domu poświęcenie naszych Mam i smaki ich kuchni doceniamy w sposób szczególny.

Polacy o rozłące wiedzą dużo – bardzo wielu naszych bliskich mieszka poza granicami naszego kraju. Warto pamiętać też o rozłące, której nie wyznaczają granice państw, ale krajowych miejscowości – coraz częściej i coraz wcześniej opuszczamy rodzinne domy, rozpoczynając nowy etap kształcenia się, zmieniając pracę czy zakładając własne rodziny. Bez względu na odległość od rodzinnego domu, tęsknimy za smakiem dań przygotowywanych z miłością przez nasze Mamy. Dzień Matki to doskonała okazja, by im za to podziękować – za Najwspanialszy smak na świecie.

kontakt dla mediów
Joanna Szałasz
specjalista public relations, Knorr
Joanna Szałasz

joanna.szalasz@knorr.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Joanna Szałasz
specjalista public relations, Knorr
Joanna Szałasz

joanna.szalasz@knorr.pl

informacje o firmie